ترافيك سئو
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 0
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

آيا اخيراً متوجه افت جزئي يا عمده اي در تعداد بازديدهاي Google خود شده ايد ، و بعد متوجه شده ايد كه برخي از بررسي هاي واقعي شما نيز از دست رفته اند؟ در ادامه بخوانيد تا ببينيد كه آيا تجربه شما در بررسي حذف بخشي از اقدامي بود كه Google در اواخر ماه مه دربرابر بررسيهاي ناشناس انجام داد.
س: چه اتفاقي افتاد؟

پاسخ: همانطور كه تقريباً مي توانم به آن اشاره كنم ، Google شروع به تخفيف بررسي توسط "يك كاربر Google" از تعداد كل بررسي ها در حدود 23 مه 2018 مي كند. براي مدت كوتاهي ، اين بررسي هاي ناشناس هنوز قابل مشاهده بودند ، اما بعد از نمايش حذف شدند. من تا به امروز هيچ اطلاعيه رسمي در مورد اين موضوع نديده ام ، و هنوز معلوم نيست كه آيا همه بررسي هاي تعيين شده از "يك كاربر Google" حذف شده اند يا هنوز برخي از آنها همچنان باقي مانده اند. من از زمان بروزرساني نتوانسته ام يك مورد جديد را كشف كنم.
س: چگونه مي دانم كه تحت تأثير اين اقدام قرار گرفتم؟

پاسخ: اگر قبل از تاريخ تخمين زده شده من ، بازبيني هايي را داشته باشيد كه توسط نمايه هايي با عنوان "يك كاربر Google" باقي مانده باشد ، و اين بررسي ها اكنون از بين رفته اند ، اين تشخيصي است كه چرا تعداد بازبيني شما كاهش يافته است.
س: نظراتي كه من از دست داده ام از نمايه "يك كاربر Google" نيست. چي شد؟

پاسخ: اگر نظرات خود را از نمايه هاي ناشناس گم كرده ايد ، وقت آن است كه ساير دلايل حذف را بررسي كنيد. اينها مي تواند شامل موارد زير باشد:

    پرداخت هزينه بازپرسي يا تحريك انگيزه ، مستقيم يا از طريق يك بازارياب غير اخلاقي
    نظرات ناشي از ايستگاه بررسي / كيوسك در مشاغل شما
    در يك بار بررسيهاي زيادي دريافت كنيد
    نشاني هاي اينترنتي ، زبان ممنوع يا ساير مطالب قابل اعتراض در بدنه بررسي
    خودتان را مرور كنيد ، يا كارمندي داشته باشيد (گذشته يا حال) اين كار را انجام دهيد
    بررسيها بر روي همان IP شما باقي مانده است (مانند مورد Wi-Fi رايگان در سايت)
    استفاده از استراتژي ها / نرم افزارهاي نقد و بررسي كه منع بررسي هاي منفي يا انتخاب مثبت استعلام نظرات مثبت است
    هرگونه نقض ديگر دستورالعملهاي بررسي Google
    اشكال Google ، در اين حالت ، انجمن GMB را براي گزارش از دست دادن بررسي مشابه ، بررسي كنيد و چند روز صبر كنيد تا بررسيهاي شما برگردد يا خير. اگر اينطور نيست ، مي توانيد زمان ارسال در مورد مسئله خود را در فروم GMB بنويسيد ، اما شانس خوب نيست كه بررسيهاي حذف شده دوباره بازيابي شوند

س: آيا بررسي ناشناس حذف اشكال است يا آزمايش؟

پاسخ: يك ماه بعد ، اين بررسي ها غايب هستند. اين يك اشكال نيست و بعيد به نظر مي رسد كه يك آزمايش باشد.
س: آيا بررسيهاي ناشناس گمشده من ممكن است برگردد؟

پاسخ: هرگز با Google "هرگز" نگوييد. از بدو ورود ، تعداد بازبيني هاي گوگل winky بوده و با اشكالات مختلفي روبرو شده اند. مواردي وجود داشته است كه بررسي ها از بين رفته و دوباره ظاهر مي شوند. اما ، در اين مورد ، من اعتقاد ندارم كه اين نوع بررسي ها باز خواهند گشت. اين به احتمال زياد اقدامي از طرف Google با هدف بهبود بخش بررسي آنها است كه متاسفانه با اسپم روبرو شده است.
س: ريشه بررسيهاي "يك كاربر Google" چيست؟

پاسخ: بررسي هاي تعيين شده توسط اين زبان از سناريوهاي مختلفي انجام شده است ، اما بيشتر ناشي از حضور Google+ در Google و سپس جدا شدن متعاقب آن از محلي است. همانطور كه مايك بلومنتال توضيح مي دهد:

    به تازگي در سال 2016 ، گوگل كاربران را ملزم به ورود به عنوان كاربران G + مي كند تا يك بررسي را ترك كنند. هنگامي كه آنها از + دور شدند ، به كاربران اجازه دادند چندين گزينه را انتخاب كنند كه آيا مي توانند نظرات خود را حذف كنند يا يك نام ايجاد كنند. بسياري از كاربران اين انتقال را انجام ندادند. براي كاربراني كه تصميم گرفتند نام خود را نگذارند و آن انتقال را انجام دهند ، Google آنها را به عنوان "يك كاربر Google" معرفي كرد ... همچنين دستگاههاي خاصي مانند Blackberry قديمي مي توانند يك بررسي را در اختيار شما بگذارند اما نامي از آن برده نمي شود. همچنين كاربران + را رها كرده اند و ممكن است در Google نمايه هاي قديمي خود را تغيير داده و نمايه ها را تغيير دهند. نيازي به گفتن نيست كه روش هاي بسياري وجود دارد كه اين بررسي ها از "يك كاربر Google" بدست آمده است.

س: آيا حذف بررسي هاي ناشناس يك نكته مثبت يا منفي است؟ Google در اينجا تلاش مي كند چه كاري انجام دهد؟

پاسخ: اين كه آيا اين اقدام براي شما خوب يا نادرست عمل كرده است بستگي به كيفيت بررسي هاي شما از دست داده است. در بعضي موارد ، ضرر به طور ناگهاني مي تواند شما را از نظر شمارش بررسي يا رتبه بندي پشت سر رقبا قرار دهد. در برخي ديگر ، از دست دادن نظرات منفي ناشناس ممكن است به تازگي منجر به بهبود رتبه ستاره شما شود - كه اين يك خبر عالي خواهد بود!

در مورد قصد گوگل با اين اقدام ، فرض من اين است كه گامي به سوي افزايش شفافيت است. نه شفافيت خودشان بلكه مسئوليت پذيري عموم داوري. Google واقعاً دوست ندارد آن را تصديق كند ، اما گروه بررسي آنها با هرزنامه پر شده است ، برخي از آنها محصول شبكه هاي جهاني بازيگران بد است كه شغل خود را براي ترك بررسي هاي جعلي انجام داده اند. به شخصه ، من از Google به هر تلاشي براي مقابله با اين امر استقبال مي كنم ، اما حذف اين نوع خاص از بررسي ناشناس قطعاً راه حل مناسبي براي بررسي اسپم در هنگام معيشت افراد واقعي نيست.
س: آيا اين به روزرساني Google به معناي اين است كه تجارت من اكنون از بررسي هاي ناشناس ايمن است؟

پاسخ: متأسفانه ، نه. اگرچه به معناي اين است كه شما بعيد به نظر مي رسد كه بررسي هايي را كه از "يك كاربر Google" مشخص شده است ببينيد ، اما به هيچ وجه مانع از ايجاد هرچه بيشتر هويت Google به عنوان مايل به مرور شغل شما نمي شود . در نظر گرفتن:

    محصول نقد و بررسي Google هنوز به سطح ظرافتي نرسيده است كه مي تواند به طور خودكار بررسيهاي به جا مانده از "Rocky Balboa" يا "هر آنچه را كه" را به عنوان خود نشان مي دهد ، شايد ، تا حدودي فاقد مشروعيت باشد.
    همچنين به نظر نمي رسد محصول Google مشكوك به پروفايل هاي ايجاد شده فقط براي ترك بررسي هاي يك بار باشد ، اگرچه اين يك ويژگي بارز بسياري از موارد ناخواسته است.
    Google علي رغم درخواست هاي مالك ، رتبه هاي ستاره منفي كم متن را حذف نمي كند
    Google از نظر تاريخي براي حذف نظرها بر اساس مالك ادعا نشده است و ادعاي هيچ سوابق نشان نمي دهد كه يك بازرس منفي هميشه مشتري بوده است

س: آيا حذف گوگل ناشناس از بررسي هاي ناشناس ، استراتژي بررسي من را تغيير مي دهد؟

پاسخ: نه ، نه واقعاً. من با صاحبان مشاغل ابراز سرخوردگي نسبت به از دست دادن بازبيني هايي كه به آنها افتخار مي كردند ابراز همدردي كردم. من اقداماتي مانند اين را به عنوان سيگنالهاي مهم براي كليه مشاغل محلي مي دانم كه به ياد داشته باشيد كه شما بررسي هاي گوگل خود را نداريد ، شما ليست / صفحه دانش من در كسب و كار من نيستيد. Google مالك اين دارايي ها است و آنها را به هر شكلي كه براي Google به نظر مي رسد ، مديريت مي كند.

در صنعت جستجوگرهاي محلي محلي ، ما به طور فزاينده اي شاهد تغيير مشاغل از وضعيت "صاحب وب سايت مجاز" به "مستاجر گوگل" تندتر هستيم و اقدامات مصرف كننده بيشتر و بيشتري در رابط كاربري گوگل صورت مي گيرد. حذف بررسي ممكن است يكي ديگر از مزاياي مارك محلي شما باشد:

    مطمئن باشيد كه يك كمپين خريد نقد و بررسي Google مطابق با دستورالعمل در محل خود داريد تا بررسي هايي كه فيلتر شده مي شوند با بررسي هاي جديد جايگزين شوند
    براي نظارت بر بررسيهاي GMB خود از يك روش فعال استفاده كنيد تا به سرعت از تغييرات آگاه شويد. نرم افزاري مانند Moz Local مي تواند به اين امر كمك كند ، به خصوص اگر شما صاحب شركت هاي بزرگ و چند مكان هستيد. حتي وقتي هيچ اقدامي در پاسخ به خط مشي جديد Google انجام نشود ، آگاهي هميشه يك مزيت رقابتي است.
    حضور شما در سيستم عاملهاي مرورگر Google را متنوع تر كنيد
    نظرات و توصيفات را مستقيماً از مشتريان خود جمع آوري كنيد تا در وب سايت شخصي شما قرار بگيرند. نشانه گذاري طرحواره را در حالي كه در آن هستيد فراموش نكنيد
    روشهايي را كه شما به صورت آفلاين در حال تقويت احساسات مثبت مصرف كننده هستيد ، متنوع كنيد. بازاريابي به زبان و دهان ، برنامه هاي وفاداري و توسعه روابط دنياي واقعي با مشتريان ، چيزي است كه شما مستقيماً آن را كنترل مي كنيد
    مرتباً آن آدرس هاي ايميل را جمع آوري كرده و به دنبال قوانين كشور خود ، خطوط ارتباطي غير وابسته به Google را با مشتريان خود پرورش دهيد
    سرمايه گذاري هاي زيادي را براي استخدام و شيوه هاي آموزشي انجام دهيد كه باعث مي شود كاركنان بتوانند بهترين تجربه ممكن را در زمان خدمت به مشتريان ارائه دهند - اين بهترين روش براي اطمينان از ايجاد شهرت قوي چه به صورت آفلاين و چه به صورت آفلاين است.

س: بنابراين ، Google پس از بررسي هرزنامه بايد چه كند؟

پاسخ: يك نماينده گوگل كه يك بار به زيبايي اظهار داشت ،

    " ماهيت ويكي گوگل مپس بر تعهد ثابت Google براي باز كردن جامعه گسترش مي يابد."

من از نظرات شما در مورد چگونگي برخورد Google با اسپم هاي بررسي استقبال مي كنم ، زيرا به نظرم اين يك سؤال بسيار سخت براي پاسخ دادن است. اين ممكن است موردي باشد كه بعد از اينكه اسب در آن قفل شد ، قفل درب انبار را قفل كنيد و ذهنيت ويكي گوگل كه براي مشاغل در دنياي واقعي به كار رفته است ، موضوعي است كه صنعت ما سالها با آن مخالفت كرده است.

مي بينيد ، مشكلي كه در مورد محصول محلي گوگل وجود دارد اين است كه هيچ وقت انتخاب نشد. اين كه آيا شما شغل خود را ليست مي كنيد يا خير ، مي تواند به فهرست مشاغل محلي گوگل ختم شود ، و اين بدان معناست كه براي مشاهده (مثبت ، منفي و اشتباه) بر روي قابل مشاهده ترين سيستم عامل ممكن است مانند آن يا نه ، باز هستيد. از آنجايي كه من راهي براي پياده كردن اين مسئله را نمي بينم ، بررسي هرزنامه ها بايد مشكل Google باشد و آنها موظف هستند در صورت رفع اين مشكل:

    آنها براساس اعتمادي كه عموم مردم نسبت به كالاهاي بازپرسي خود احساس مي كنند ، متعهد به درآمد خود هستند
    آنها متعهد به تجربه كاربر ، اجراي فن آوري لازم و مداخلات انساني براي محافظت از مصرف كنندگان در برابر بررسي هاي جعلي هستند
    آنها مي خواهند جلوي رفتار با مشاغلي را بگيرند كه كل محصولاتشان در طرح امور غيرمستقيم است. شركتهايي كه به دليل بررسي حملات اسپم از تجارت خارج مي شوند واقعاً نبايد به عنوان خسارت وثيقه قابل قبول تلقي شوند

با دانستن اينكه الفباي درآمد عملياتي تقريبي 7 ميليارد دلار براي سال 2018 دارد ، معتقدم Google مي تواند اين پادمان ها را تأمين كند:

    قدم جسورانه برداريد و واسطه گري در مورد منابع انساني را مرور كنيد. اين بخش جديد را در بخش محلي ايجاد كنيد. Google اكنون تعداد زيادي ايميل براي مشاغل ارسال مي كند. بگذاريد همه آنها گزينه هاي ارتباطي واضحي را براي دستيابي به بخش ميانجيگري بررسي داشته باشند در صورتي كه مشاغل بررسي اسپم را تجربه مي كنند. دپارتمان را پشت سر يك جادوگر قرار دهيد كه از طريق دستورالعمل ها صاحب مشاغل را طي مي كند تا تشخيص دهد كه آيا بررسي واقعاً اسپم است يا خير ، اگر اين فرايند علامت "بله" را صادر كرد ، بليط را باز كرده و مشكل را حل كنيد. در فروم GMB به داوطلبان وابسته نباشيد. براي حفظ كيفيت محصول خود Google ، در كارمندان پرداخت شده سرمايه گذاري كنيد.
    اگر Google متعهد به بررسي روند پرچم گذاري است (كه در بهترين حالت بدون نقص است) ، به هر صاحب مشاغل دستورالعمل هاي واضحي را براي بررسي پرچم گذاري در داشبورد GMB خود ارائه دهد ، و سپس درباره آنچه در مورد بررسي هاي پرچم دار رخ مي دهد ، ارتباط برقرار كنيد.
    تشخيص الگوريتمي سيگنال هاي مشكوك را بهبود بخشيد ، مانند پروفايل هايي با بررسي هاي يك طرفه ، هجوم ناگهاني بررسي هاي منفي و رتبه بندي هاي كم متن ، بررسي هاي جهاني در يك پروفايل واحد و شركت ها يا پروفايل هايي كه سابقه نقض راهنمايي را دارند. چند بررسي اول را كه توسط هر نمايه در "sandbox" باقي مانده است ، à la Yelp نگه داريد.

حالا نوبت شماست! بياييد به حذف گوگل "بررسي يك كاربر Google" به عنوان اولين قدم در جهت صحيح نگاه كنيم. اگر گوش گوگل را داشتيد ، پيشنهاد مي كنيد كه آنها در مرحله بعدي براي مبارزه با اسپم بررسي انجام دهند؟ من واقعاً دوست دارم بدانم

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۵۱:۴۵ ] [ ترافيگ سئو ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By blog9 :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب