ترافيك سئو
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 0
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

به من بگوييد اگر اين زنگ است؟ آيا توصيه هاي جستجوي شما ناديده گرفته شده و سوء تفاهم نيست؟ آيا احساس مي كنيد در هر نوبت به موانع جاده اي برخورد كرده ايد؟ آيا نگران اين هستيد كه مردم ارزش كار شما را درك نكنند؟

من يك لحظه چشم نواز داشتم كه همكارم ديويد ميچل ، مدير ارشد فناوري VML ، به من گفت ، "شما مي دانيد در اينجا بهترين خلاقيت ها بهترين هنرمندان نيستند - آنها بهترين كساني هستند كه در صحبت كردن در مورد كار

فهميدم كه در جستجو نيز همين صادق است. ما به عنوان يك صنعت ، ما در مورد كار صحبت مي كنيم - ما در به اشتراك گذاشتن دانش فني و پيشرفت هاي جديد در جستجو افسانه هستيم. اما ما در مورد نحوه صحبت كردن در مورد كار چندان عالي نيستيم. و اين مي تواند تفاوت بين كار ما در اجراي و دستيابي به نتايج عالي و يا متوقف كردن در حالت عقب باشد.

يادگيري چگونگي حركت به بوروكراسي شركتي و برش دادن نوار قرمز بسيار مهم است تا به مشتريان و همكاران خود كمك كنيد تا كار جستجوي شما را درك كنند - و در واقع آن را عملي كنند. از تشخيص بلوغ مشتري تا برقراري ارتباط در جايي كه جستجو متناسب با تصوير بزرگ است ، ابزاري كه در اين مقاله با آنها به اشتراك مي گذارم مي تواند به شما در مقابله با موانع انجام بهترين كارها كمك كند.

خريد خدمات خود ≠ خريد در
فقط به اين دليل كه مشتري با شما قرارداد بسته است ، به معناي خريد آنها نيست تا بتواند هر تغييري را كه توصيه مي كنيد انجام دهيد. به نظر مي رسد با تمام منطق مخالف است كه كسي موافقت كند كه براي امضاي قرارداد به اندازه كافي به كمك جستجوي ارگانيك نياز دارند و به شما پيشنهاد مي دهند ، فقط به اين توصيه ها كه هرگز زنده نمانند ، به شما پيشنهاد دهند.

هنگامي كه من يك پيمانكار مستقل بودم كه مشاغل كوچك را خدمت مي كردم ، آنها غالباً از بازاريابي خود سر و كار داشتند و مايل بودند كليدهاي وب سايت را تحويل بگيرند تا توسعه دهندگان من بتوانند توصيه هاي سئو را اجرا كنند.

سپس ، هنگامي كه وارد زندگي نمايندگي شدم و در مشاغل بزرگتر و بزرگتر كار كردم ، سريع فهميدم كه اجراي كار SEO بسيار سخت تر است. من شروع به ضرب و شتم به موانع جاده اي با تعدادي از مشتري ها كردم ، و اين يك روند آهسته و دشوار بود كه حتي پروژه هاي كوچك را نيز تحقق بخشم. بي تاب بودن و سرخوردگي آسان بود.

بدتر اينكه ، براي بعضي از اعضاي تيم من سخت بود كه ببينند همكارانشان در حال انجام كار جستجوي بزرگ هستند و براي مشتريان خود نتايج بسيار خوبي كسب مي كنند ، در حالي كه به نظر نمي رسد كه مشتري هايشان چيزي را اجرا كنند. اين افراد آنها را نااميد ، تيزبيني ، احساس ناكافي و آتش سوزي كرد - در حالي كه مشتري مي پرسيد نتايج براي پروژه هايي كه آنها اجرا نكرده اند كجاست.

آنچه در راه تحقق كار خود مي ايستد
من با همكاران در صنعت ما در مورد چالشهاي معمولي كه هنگام تلاش براي پياده سازي توصيه هايشان تجربه مي كنم ، نظر گرفتم. (با تشكر از 141 نفري كه ثبت نام كردند!) اين نتايج تقريباً يك سوم بازاريابان داخلي و دو سوم بازاريابان خارجي ارائه دهنده خدمات به مشتريان بود.



متداول ترين موانعي كه در مورد آنها سؤال كرديم در چند دسته اصلي قرار گرفت:

درك كم از جستجو
درك مشتري
درك همسالان / همكار
درك رئيس
اولويت بندي و خريد
اولويت بندي كم كار جستجو
خريد خارجي از مشتريان
خريد داخلي از همسالان
خريد داخلي از كارفرمايان
پروژه ها يا خطاهاي ناموفق گذشته
بوروكراسي شركت
نوارهاي قرمز و تأييدهاي آهسته
هيچ وكالت يا قهرماني براي جستجو نيست
تغييرات گردش مالي يا پرسنل (سمت مشتري)
مشتري دشوار يا خصمانه
محدوديت منابع
منابع فني براي توسعه دهندگان / بك لينك كامل
بودجه / دامنه براي تأثيرگذاري بسيار كم است
محدوديت هاي فني پلت فرم ديجيتال
نمودار زير نشان مي دهد كه چگونه موانع موجود در اين تحقيق جمع شده است. نمرات بالاتر بدان معني است كه افراد آن را به عنوان مشكل مكرر يا متداولي كه تجربه مي كنند گزارش كرده اند:



برخي از شركت كنندگان همچنين در بلوك هاي اضافي كه با آنها روبرو شده اند نوشتند - همه چيز از تنگناها در گردش كار تا فرآيندهاي بيش از حد پيچيده ، عدم مالكيت سياست هاي داخلي ، تغيير بودجه به سمت تغيير اولويت ها.

خيلي واقعي؟ آيا شما كاملاً زخمي شده ايد؟ به طور واضح كمبود مواردي وجود ندارد كه بتواند در راه پيشرفت سئو باشد ، و احتمالاً كار ما به عنوان بازارياب هرگز بدون چالش نخواهد بود.

بازي Blame Game
وقتي كارها به پيش نروند و كار ما پيش از آنكه زنده بماند مورد ضبط يا گم شدن قرار مي گيرد ، ما تمايل داريم سريع سرزنش كنيم. اين تقصير مشتري است و يا اينكه مشتري فقط به ما گوش كرده است ، و مشكل مشتري است.

اما من آن را نمي خرم.

اشتباه نكنيد - در بعضي موارد ممكن است اين موضوع تا حدودي صادق باشد ، اما به ندرت اين كل داستان است و به ندرت ما كاملاً نااميد هستيم كه روي تغيير تأثير بگذارد. بعضي اوقات مشكل سيستم است ، بعضي اوقات مشكل مردم است و دوستان من ، گاهي اوقات مشكل شما هستيد .

اما خوشبختانه ، ما همه بهينه ساز هستيم - همه ما ذاتاً معتقديم كه همه چيز مي تواند كمي بهتر باشد.

اينها ابزاري است كه شما در كمربند خود نياز داريد تا با بسياري از موانع متداول اجراي بهترين كار جستجوي خود روبرو شويد.

7 روش براي تأييد و اجراي كار جستجوي شما
وقتي وارد دنياي جستجو مي شويم ، ما فوراً در مورد چگونگي اجراي كار آموزش مي دهيم - نه مهارتهاي نرم لازم براي پايداري و رشد كار ، شكستن موانع ، خريد و دريافت چيزهاي ديگر. اين مهارت هاي نرم افزاري براي به حداكثر رساندن موفقيت در جستجوي شما براي مشتريان مهم هستند و مي توانند منجر به روابط پربار و طولاني مدت شوند.

در زير هفت مورد از مهارت ها و تكنيك هاي بسيار توصيه شده ، از طرف متخصصين سئو مورد بررسي و تجربه شخصي من ، براي يادگيري به منظور افزايش احتمال كار شما توسط مراجعان ياد گرفته شده است.

1. مشتري شما چقدر بالغ است؟
چالش هاي اجرا تمايل به سازماني ، مردم ، ادغام و مشكلات فرآيند دارند. انجام ارزيابي بلوغ جستجو با مشتري شما مي تواند چشمگير آنچه نياز به حل داخلي است قبل از انجام كار جستجوي بزرگ باشد. جفت كردن يك مدل قابليت جستجو با يك مدل بلوغ سازماني ، دانش و ابزار زيادي را براي كمك به مشتري خود به شما مي دهد.

من به تازگي مقاله اي عميق را براي وبلاگ Moz نوشتم كه در مورد چگونگي تشخيص بلوغ جستجوي مشتري شما در هر دو قابليت جستجوگرها فني و بلوغ سازماني آنها به عنوان مربوط به يك برنامه جستجو است.

براي جستجو مي توانيم از دو روش درباره مدل بلوغ فكر كنيم. ممكن است يكي از موارد اصلي اجراي فني بهترين روشهاي جستجو باشد - آيا مشتري سئو استثنائي و پيشرفته اي را اجرا مي كند ، اصول اوليه ، اصلاً هيچ چيز را ندارد ، يا حتي به طور غيرمستقيم كار مي كند؟ اين كمك مي كند تا شناسايي چه نوع پروژه براي مشتري شما شروع شود. در اينجا يك مدل بلوغ نمونه از چندين جنبه جستجو وجود دارد كه مي توانيد براي اهداف خود از آن استفاده يا اصلاح كنيد:



اين الگوي بلوغ قابليت هاي جستجوگرها فقط براي آنچه كه شما بايد پياده سازي كنيد شروع به حل مي كند ، اما به اين دليل متوجه نمي شويد كه اجراي اين كار بسيار سخت است. مشكلات واقعي بسيار پيچيده تر است و به راحتي چك كردن جعبه هاي "بهترين شيوه جستجوگرها" آسان نيست.

ما همچنين بايد بلوغ سازماني مشتري را تشخيص دهيم زيرا اين امر به ساخت ، استفاده و تكامل يك عمل جستجوي ارگانيك مربوط مي شود. ما بايد دارايي ها و موانع موجود در سازمان مشتري خود را بفهميم كه كمك مي كند يا مانع از اجراي توصيه هاي ما براي حركت توپ به جلو مي شود.



اگر بعد از انجام اين تمرينات مدل بلوغ ، دريابيم كه مشتري داراي پرسنلي ، بودجه و ظرفيت بسيار محدودي براي انجام كار است ، اين اولين مشكلي است كه ما بايد براي حل آن متمركز شويم - كمك به آنها براي تخصيص منابع مناسب و اولويت بندي كار.

اگر دريابيم كه آنها پرسنل ، بودجه و ظرفيت زيادي دارند اما هيچ فرايند قابل تشخيص و قابل تكرار براي ادغام جستجو در تركيب بازاريابي آنها ندارند ، ما تلاشهايمان را در آنجا متمركز مي كنيم. چگونه مي توانيم به آنها كمك كنيم تا فرايندهايي را كه براي آنها و آژانس كار مي كند ، تعريف ، پياده سازي و تكامل دهند؟

شايد ارزيابي بلوغ متوجه شود كه در اكثر مقوله ها كافي هستند ، اما با واكنش پذيري و اجراي SEO مقاوم به كار فقط به عنوان يك نتيجه ، ممكن است ما به آنها كمك كنيم تا گردش كار عملي خود را بررسي كرده و نقاط مختلف را به بخش ها متصل كنند. چگونه مي توانيم در لحظه هاي مناسب ، تخصص جستجوي ارگانيك را به روش هاي صحيح وارد كنيم تا بيشترين تأثير را داشته باشد؟

2. با مدير عاملان و CMO ها صحبت كنيد ، نه SEO
از آنجا كه ما در جستجوي كارشناسان موضوعي هستيم ، وظيفه داريم مشتريان و همكاران خود را در مورد قدرت سئو و تأثير آن بر برندها آموزش دهيم. اگر مديران ترديد كنند يا به جستجوي آنها اهميتي ندهند ، اين اتفاق نخواهد افتاد. اگر مي خواهيد به مردم آموزش دهيد و از آنها الهام بگيريد ، نمي توانيد وقت خود را در جزئيات از دست بدهيد.

به زبان آنها صحبت كنيد
محتواي آموزشي خود را متناسب با مدير عاملان و CMO ها مشغول كنيد ، نه SEO. براي گوش دادن ، خواندن ، نوشتن و صحبت كردن به زبان شركت خود تلاش كنيد. مزاياي آنها بازگشت سرمايه ، سود هر سهم ، هزينه عملياتي است. شما كانونياليزه كردن ، رمزگذاري HTTPS و SSL ، 302 تغيير مسير و 301 زنجيره تغيير مسير است.

به اين نكته توجه داشته باشيد كه از جاهاي مختلف مي آييد و آنها را در وسط ملاقات مي كنيد. در هنگام جستجو ، از اصطلاحات غيره استفاده كنيد كه هركسي بتواند آن را درك كند ، نه اصطلاحات فني.

از استفاده از قياسها نترسيد (يعني به جاي "اجراي قوانين دائمي تغيير مسير 301 در پرونده .htaccess براي اصلاح 404 خطاي يافت نشد" ، شايد "اين مانند ارسال پيام خود در هنگام تغيير آدرس ها باشد").

از علفهاي هرز خارج شويد
شايد به دليل اينكه ما به كارهاي داخلي جستجو بسيار اشتياق داريم ، اغلب در توضيح چگونگي عملكرد هر سيگنال SEO درگير علفهاي هرز مي شويم. حتي مواردي كه براي ما چندان فني به نظر نمي رسند (براي مثال تگ هاي عنوان و برچسب توضيحات متا) مي توانند توجه مخاطبان شما را با ضربان قلب از دست بدهند. مگر اينكه بدانيد مشتري يك ذهن فني است كه دوست دارد در علفهاي هرز وارد شود يا اينكه آنها تجربه جستجو دارند ، 30،000 پا بمانيد.

يكي ديگر از ابزارهاي قدرتمند در اينجا نمايش ، نه گفتن است. غالباً مي توانيد با استفاده از تصاوير يا تجسم اطلاعات هوشمند ، داستاني بسيار مؤثرتر و سخت تر را براي خود بگوييد. مخاطبان شما به جاي تلاش براي گوش دادن و كشف آنچه شما پيشنهاد مي دهيد مي توانند ببينند مي توانند به شما اجازه دهند اطلاعات پيچيده اي را به طور دقيق تر ارتباط برقرار كنيد.

روي نتايج متمركز شويد
هدف از آموزش اين نيست كه به همسالان و مشتريان نحوه جستجو را آموزش دهيم . آنها به شما مي پردازند كه بدانيد روي مواردي كه در واقع براي مخاطب شما مهم است ، متمركز شويد. (بياييد ، ما بازارياب هاي ورودي هستيم - بايد اين را بدانيم!) براي بسياري از مارك هاي تجاري ، اين شامل مزايايي مانند چگونگي ايجاد ديد در برند آنها ، چگونگي تسخير رقبا و چگونگي كسب درآمد بيشتر مي شود. روي نتايج و فوايد آن متمركز شويد ، نه مراحل تكنيكي چگونگي رسيدن به آنجا.

چه چيزي براي آنها وجود دارد؟
به همين ترتيب ، اگر براي آموزش همسالان خود در ساير رشته ها و خريد آنها اقدام به ايجاد يك راه راه مي كنيد ، به تدريس روي آنها نپردازيد. به جاي اينكه آنچه را كه ساير بخشها براي شما بايد انجام دهند ، به اين نكته توجه كنيد كه كار شما چگونه مي تواند به آنها سود برساند (كار خود را باهوش تر ، قابل مشاهده تر كنيد ، و از آنها درآمد بيشتري كسب كنيد). هدف اين است كه در چه زماني ، كجا ، و چگونه دو تيم شما براي دستيابي به نتايج بيشتر با يكديگر هماهنگ شوند.

3. سئو مركز جهان نيست
بلعيدن اين قرص سخت براي من بود كه فهميدم كه مشتريانم به همان اندازه تيم و من به جستجوي ارگانيك اهميتي نمي دهند. (منظور من صادقانه است ، كسي كه علاقه اي به وقف كردن مشاغل خود براي درك تفكر و رفتار انسان در هنگام جستجو ندارد ، سپس بهينه سازي مطالب فني و محتواي وب سايت براي يافتن آن مي پردازد؟!)

ماهي بزرگتر براي سرخ كردن
در حالي كه ممكن است مشتريان صادقانه صداي كارهايي را كه مي توانيم با آنها انجام دهيم را دوست داشته باشيم ، اما به ندرت SEO تنها چيز - يا حتي يك چيز قابل توجه - در ذهن مشتري است. بندرت مشتري اصلي ما به ندرت با شخصي ارتباط برقرار مي كند كه منحصراً به جستجو اختصاص داده شده است و معمولاً حتي به طور انحصاري به بازاريابي ديجيتال نيز دسترسي ندارد. ما اغلب به مديران ديجيتالي و CMO هايي كه ماهي بسيار بيشتري دارند و بيشتر براي ماهي سرخ كردن گزارش مي دهيم ، گزارش مي كنيم.

آنها بايد به تصوير بزرگ نگاه كنند و بفهمند كه كل مجموعه بازاريابي چگونه كار مي كند و در واقعيت ، SEO تنها يك بخش كوچك از آن است. در حالي كه جستجوي ارگانيك به طور معمول بزرگترين منبع مراجعه مشتري به وب سايت آنهاست ، ما اغلب فراموش مي كنيم كه وب سايت حتي در صدر ليست اولويت ها براي بسياري از مشتري ها قرار ندارد. مشتريان ما در حال فكر كردن در مورد كل مارك و كليه عملكرد بازاريابي آن يا چالشهاي سازماني براي غلبه بر رشد تجاري خود هستند. SEO فقط يك قطعه كوچك از آن است.

هزينه فرصت را تصديق كنيد
مزاياي جستجو براي ما فاقد مزاحمت است و به نظر مي رسد بسيار واضح است ، اما ما نمي توانيم تصديق كنيم كه هر تصميمي كه CMO مي گيرد داراي ريسك ، تعهد زماني ، خطرات و هزينه هاي مرتبط با آن است. هر بار كه آنها براي جستجو در چيزي سرمايه گذاري مي كنند ، هزينه اي براي ابتكار بازاريابي ديگر است. ما نمي توانيم وقت خود را براي درك كليه اولويت هاي رقابتي و چيزهايي كه مشتري بايد با بودجه محدود انتخاب كند ، بفهميم.

براي ترغيب آنها به انتخاب يك پروژه جستجوي ارگانيك بر روي چيزهاي ديگر - مانند جستجوي پرداخت شده ، رسانه خلاق ، پرداخت شده ، ايميل يا بازي ديگر - ما بهتر بود يك پرونده خوب لعنتي تهيه كنيم تا فقط هزينه سخت دلار را توجيه نكنيم بلكه فرصت هزينه ساير طرح هاي بازاريابي (بعداً بيشتر در مورد آن.)

تلاشهاي يكپارچه بازاريابي
بيشتر و بيشتر ، مارك ها به اميد اينكه با افزايش حداكثر تأثير هر كمپين در كانالهايي كه در كنار يكديگر كار مي كنند ، به سمت مدلهاي يكپارچه آژانس حركت مي كنند. تا زماني كه ما به فكر بيشتر درباره چگونگي نردبان سئو تا تصوير بزرگ بپردازيم و در كنار آن كار كنيم يا از ابتكارات بزرگتر بازاريابي و اهداف برند پشتيباني مي كنيم ، هنگامي كه ايده هايي را به مشتري پيشنهاد مي دهيم ، خودمان را متوقف خواهيم كرد.

وظيفه ما اين است كه به دنبال چشم اندازهاي بزرگ باشيم و بفهميم جاي ما مناسب است. ما بايد واقعيت هاي فرآيندهاي داخلي و خارجي مشتري ، تركيب بزرگتر بازاريابي و نقش SEO در آن را بفهميم. كارشناسان سئو تمايل به وسواس در مورد رتبه بندي و ترافيك وب سايت دارند. اما ما بايد در زمينه اهداف و اولويت هاي آنها توصيهاي مربوط به جستجوي ارگانيك را انجام دهيم - نه آنچه فكر مي كنيم اهداف و اولويت هاي آنها بايد باشد.

به عنوان مثال ، ما چندين سال است كه در يك مارك بزرگ مواد غذايي CPG كار كرده ايم. در سال اول ، همكاران من كارهاي اكتشافي عالي انجام دادند و يك دفترچه جستجوگر جذاب SEO را در كنار هم قرار داديم ، و ما بيشتر سال را صرف تلاش براي يكپارچه سازي و تلاش براي بررسي همه اين جعبه هاي بهترين SEO جستجو براي مشتري كرديم. اما هيچ كس مراقبت نمي كرد و هيچ كاري عملي نمي شد. معلوم شد كه "بهترين شيوه هاي SEO" ما به نظر نمي رسد مربوط به ابتكارهاي تصوير بزرگتر و كمپين هاي مارك تجاري كه براي سال برنامه ريزي كرده بودند ، باشد ، بنابراين آنها از هم جدا مي شوند يا كاملاً ناديده گرفته مي شوند. در سال دوم ، قرارداد ما براي تمركز تلاش هاي جستجو در درجه اول بر روي برنامه هاي برنامه ريزي شده براي سال ، بازسازي شد. آيا كار جستجو را انجام داده ايم كه فكر مي كنيم براي مشتري انجام خواهيم داد؟ نه. آيا ما بيشتر درگير مي شويم و در نهايت كار جستجوي خوبي انجام مي شود؟ آره. از آنجا كه ما سعي كرديم از جهت خود منحرف شويم و شروع به كشيدن وزنه در كنار همه افراد به سمت ديد مشترك كرديم.

4- در لاين خود نمانيد و از طريق خطوط ديگر بخريد
تعداد كمي از ماركها فقط متخصصان سئو و ساير خدمات بازاريابي را براي هدايت مشاغل خود استخدام نمي كنند. آنها بايد بسياري از قطعات متحرك را هماهنگ كنند تا همه آنها را در همان جهت به بهترين وجه ممكن حركت كند. براي انجام اين كار ، همه بايد در جايي كه ما به سمت سر مي روند و مشكلاتي كه براي آنها حل مي كنيم ، هماهنگ شوند.

درنهايت ، براي اكثر جستجوگرها ، اين به معناي داشتن خرد و فروتني است تا بدانند كه شما تنها در اين امر نيستيد - شما نمي توانيد باشيد. و حتي اگر صددرصد راه خود را طي نكنيد ، به احتمال زياد بيشتر از زماني كه با ديگران همكاري مي كنيد و تلاش خود را به تصوير بزرگ منتقل مي كنيد ، راه خود را بيشتر مي كنيد.

يكي از پاسخ دهندگان نظرسنجي من آن را به زيبايي بيان كرد: "با كليه پروژه هاي جستجو به عنوان محصولاتي كه نياز به يك تيم محصول كامل از جمله مهندسي ، مدير پروژه و افراد مشاغل دارند استفاده كنيد."

خريد افقي
شما بايد در آژانس شخصي خود اقدام به خريد كنيد (يا تركيبي از آژانس هايي كه به مشتري و اعضاي تيم مشتري داخلي كمك مي كنند تا به اجراي كار كمك كنند). ما بايد از شنا كردن در خطوط كاملاً جداگانه اي كه SEO در آن اهداف خود را تنظيم مي كند و با برنامه هاي بزرگتر تجاري و كانال هاي بازاريابي همسويي نداريم ، متوقف كنيم. همه ما در اين كار هستيم تا مشتري را براي حل مسئله ياري كنيم. ما بايد ياد بگيريم كه ارزش جستجو را بهتر بشناسيم زيرا آن را به ابتكارات تجاري بزرگتر هماهنگ مي كند ، نه در يك خط شنا جداگانه.

جستجوي ارگانيك به طور منحصر به فرد به اين بستگي دارد كه ما اغلب براي پياده سازي كار خود به ديگران متكي هستيم. شما نمي توانيد كاملاً جدا از كارشناسان تحليلگر ، توسعه دهندگان ، طراحان تجربه كاربر ، رسانه هاي اجتماعي ، جستجوي پرداختي و غيره فعاليت كنيد - به ويژه وقتي همه آنها به نمايندگي از مشتري با هم در جهت رسيدن به يك هدف مشترك كار مي كنند.



عمودي خريد
براي به دست آوردن خريد براي اجراي كار خود ، بايد فراتر از تماس فوري مشتري خود ، اقدام به خريد كنيد. شما بايد در سازمان مشتري از بالا به پايين بخريد - بايد آنچه را كه مدير اجرايي سطح C به اندازه مخاطبين روزانه شما يا گزارش هاي مستقيم آنها اهميت مي دهد ، پشتيباني كند.

اين امر مي تواند به ويژه هنگام شروع فعاليت در آژانس بسيار مفيد باشد - ابتدا ارزش ايده را بفروشيد و خريد همكارانتان را انجام دهيد. اين امر شما را وادار مي كند تا ايده خود را كنترل و تقويت كنيد ، به پيدا كردن نقاط كور و ايجاد مهارت در زمينه مشتري كمك مي كند. سپس ، اين افراد مهم را با مشتري به سر سفره خود بياوريد - اين به شما در تعداد و مهارت اين امكان را مي دهد كه سازنده ، طراح تجربه كاربر ، منجر به تعامل مشتري و تحليلگر داده هاي مربوط به پروژه را در گوشه خود داشته باشيد كه توصيه را تأييد مي كند.

هنگامي كه به مشتري مراجعه مي كنيد ، بسيار مهم است كه به آنها كمك كند مزايا و نتايج حاصل از انجام پروژه ، هزينه (و هزينه فرصت) انجام آن را درك كنند ، و اينكه چگونه اين امر مي تواند نتيجه آنها را به سمت اهداف تصوير بزرگشان ببرد. نقش آنها را در آن بفهميد و به آنها صدايي دهيد و براي تصويب آن ها را به عنوان قهرمان بدل كنيد. اگر بايد ايده را در چندين سطح مطرح كنيد ، رويكرد خود را براي صحبت با اعضاي تيم طرف مشتري كه به شما در اجراي كار متفاوت خواهد بود از نحوه صحبت با CMO كه تصميم مي گيرد پروژه شما زندگي كند يا خير ، كمك خواهد كرد.



5- يك طرح ضد گلوله بسازيد
در اينجا نحوه ارائه يك پروژه SEO معمولي به مشتري ارائه مي شود: "شما بايد اين پروژه سئو را انجام دهيد زيرا SEO."

اين توضيحات به اندازه كافي خوب نيست و اهميتي نمي دهند. شما بايد بدانيد كه آنها به چه چيزي اهميت مي دهند و در تلاش هستند تا به انجام برسند ، و يك طرح تجاري ضد گلوله براي فروش اين ايده تدوين كنيد.

مطالعات موردي به عنوان اثبات مفهوم
مطالعات موردي چند هدف مهم را ارائه مي دهد: آنها به توضيح نتايج و مزاياي پروژه هاي سئو كمك مي كنند ، آنها اثبات مي كنند كه شما مي توانيد نتيجه بگيريد و نتايج را با استفاده از پول شخص ديگري اثبات مي كنيد ، كه اين امر ريسك درك شده براي مشتري شما را كاهش مي دهد.

در تجربه من و نتايج نظرسنجي ، مطالعات موردي بارها و بارها به عنوان راه پيشرو براي خريد مشتري ارائه مي شود. در حالت ايده آل ، شما از مطالعات موردي استفاده مي كنيد كه كاملاً كاملاً به پروژه مورد نظر مربوط هستند و براي يك مشتري كه ماهيت مشابهي دارد (مانند B2B در مقابل B2C ، در يك عمودي مشابه يا با يك مشكل مشابه) ايجاد مي كنيد.

حتي اگر مطالعات موردي خود را براي نشان دادن نداريد ، با احتياط خود را انجام دهيد و نمونه هاي واقعي را پيدا كنيد كه ساير شركت ها و دست اندركاران منتشر كرده اند. به عنوان يك امتياز اضافي ، نتايج اين مطالعات موردي مي تواند به شما در پيش بيني تأثير بالقوه / زياد و متوسط ​​كار خود كمك كند.



منبع تصوير

فرآيند را براي همه ساده كنيد
اين مهم است كه فرايند را در برنامه كاري خود وارد كنيد تا به وضوح الزامات پروژه را مشخص كنيد ، مراحل بعدي را مشخص كنيد و مالكيت را تعيين كنيد و مالكيت توپ را به سمت جلو ببريد. دقت خود را از جلو انجام دهيد تا نقشي را كه همه بازي مي كنند و جوشاندن آن در يك برنامه گام به گام و واضح ، درك كنيد ، باعث مي شود خريد و كمك به ديگران براي ديگران راحت باشد. كاهش ناشناخته ، اصطكاك را كاهش مي دهد. وقتي فرض مي كنيد كه هيچ كاري كه قادر به انجام آن باشيد ، در توضيحات "نه كار من" قرار مي گيرد و اين باعث مي شود تا همه بدانند كه مسئوليت آنها چيست و در كجاي آن قرار دارند ، موانع و مقاومت را پايين مي آوريد.

پيش بيني ROI بالقوه
به دليل حجم زياد ناشناخته ها ، سئو كارها غالباً در پيش بيني نتايج احتمالي ، ROI ، ترافيك يا تأثير درآمد بسيار نااميد هستند. ("اما اگر مشتري واقعاً از ما انتظار داشته باشد كه پيش بيني را انجام دهيم چه خواهد بود؟") ما طبيعتاً مي خواهيم دقيق و درست باشيم ، بنابراين اين قابل درك است كه ما نمي خواهيم به چيزي كه نمي توانيم به طور قطعي بگوييم كه مي توانيم انجام دهيم متعهد شويم.

اما اين كه بگوييم پيش بيني غيرممكن است ، به اشتباه كاملاً غلط است. اطلاعات زيادي در آنجا وجود دارد كه به شما كمك مي كند حتي برآوردهاي محافظه كارانه از تأثير بسياري از موارد احتياط را در نظر بگيريد. شما بايد بدانيد كه چرا اين موضوع را در مورد ساير پروژه ها توصيه مي كنيد. مشتريان شما به نوعي اطلاعات نياز دارند تا بتوانند يك پروژه را در مقابل پروژه ديگر وزن كنند. تركيبي از پيش بيني و تجربه و شهود بازارياب شما مي تواند در تعريف آن به شما كمك كند.

براي هر پروژه اي كه مشتري شما در آن سرمايه گذاري مي كند ، هزينه فرصتي براي چيز ديگري وجود دارد كه مي توانستند روي آن كار كنند. اگر نمي توانيد از مزاياي احتمالي انجام پروژه استفاده كنيد ، چگونه مي توانيد از مشتري خود انتظار داشته باشيد كه آن را بالاتر از دهها چيز ديگر بالقوه براي گذراندن وقت خود انتخاب كند؟



تأثير عدم فعاليت را نشان دهيد
گاهي اوقات فرصت براي رشد كافي براي روشن كردن آتش كافي نيست - همچنين تأثير منفي ناشي از عدم فعاليت يا عملكرد نادرست را نشان مي دهد. بزرگترين ريسكي كه من در مورد بيشتر مشتري ها مشاهده مي كنم انجام نادرست حركت نيست بلكه انجام هيچ حركتي نيست.

ما يك ابزار تصويري ايجاد كرديم كه به ما كمك مي كند تا به سرعت به مشتريان توضيح دهيم كه بهينه سازي و گسترش فعال مي تواند منجر به رشد شود (ما تخمين تأثير را براساس بودجه ، صنعت ، اهداف تجاري آنها ، ابتكاراتي كه براي اولويت بندي آنها و غيره پيش بيني مي كنيم پيش بيني مي كنيم). تعمير و نگهداري كوچك حداقل مي تواند از كاري كه ما انجام داده ايم حمايت كند اما اين سايت به احتمال زياد راكد خواهد ماند و انجام هيچ كاري به هيچ وجه نمي تواند منجر به آتروفي و ​​كاهش شود زيرا رقباي خود بهينه سازي و پيشي گرفتن از آنها را ادامه مي دهند.

به مشترياني يادآوري كنيد كه موفقيت در جستجو فقط مربوط به آنچه انجام مي دهند نيست ، بلكه مربوط به كاري است كه افراد ديگر در فضاي خود نيز انجام مي دهند. اگر آنها به طور جدي نظارت ، نگهداري و گسترش را انجام ندهند ، در واقع در حال واگذاري قلمرو به رقبا هستند كه در غياب خود فضاي را پر مي كنند.



شما اين را در عرشه من در MozCon 2017 مشاهده كرده ايد. ما از آن استفاده كرده ايم تا به مشتريان كمك كنيم در هنگام برنامه ريزي سالانه با آنها چه چيزي را درك كنند.

داستان موفقيت: فروش AMP
يكي از هم تيمي هاي من معتقد بود كه AMP يك ابتكار اساسي است كه مي تواند با دسترسي آسان تر ، سريعتر و ساده تر دسترسي به صفحات مكان آنها ، به ويژه در مناطق روستايي كه اتصالات تلفن همراه آهسته تر و سريع تر است ، تأثير بسزايي در يكي از مشتريان خودروي B2B خود داشته باشد مشتري هاي مشتري اغلب يافت مي شوند.

وي يك كار درخشان از تحقيق و تفحص دقيق ، يافتن و تفكيك مطالعات موردي و استفاده از نتايج آن مطالعات موردي براي پيش بيني نتايج محافظه كارانه ، متوسط ​​و جاه طلبانه انجام داد و تأثير درآمد تخمين زده شده را براي مشتري محاسبه كرد. وي محاسبه كرد كه حتي با محتاط ترين تخمين ROI ، اين هزينه به مراتب بالاتر از هزينه پروژه طي چند هفته خواهد بود و پس از آن بازدهي قابل توجهي ايجاد مي كند.

وي خريدار سازندگان داخلي ما و طراحان تجربه را در مورد چگونگي اجراي كار به دست آورد ، ايده AMP را براي درك مشتري به روشي غير تكنيكي ساده تر كرد ، و فرمي را به شكلي تنظيم كرد كه باعث مي شود سطح پايين چگونه باشد. تلاش بود او توانست با اعتماد به نفس ايده را مطرح كند و سريع به خريد بپردازد ، و كار براي اجراي در حال انجام است.

6. عناوين ، Taglines و Sound Bytes
اگر بتوانيد به مشتري كمك كنيد تا بر آنچه واقعاً مهم است تمركز كند ، احتمال اجراي توصيه هاي شما را افزايش دهيد. دو روش مهم براي تحقق اين امر وجود دارد.

ماه را بخواهيد ، نه كهكشان
اگر شما مانند من هستيد ، كمي احساس هيجان مي كنيد وقتي كارهاي انجام شده براي جستجوگرها طولاني و عملي است. اما ما وقتي سعي مي كنيم همه توصيه ها را به يكباره تحت فشار قرار دهيم - آنها دچار ناراحتي مي شوند. آنها چيزي براي گرفتن ندارند ، بنابراين هيچ كاري انجام نمي شود. به نظر مي رسد ضد كارآيي است كه شما با پيشنهاد كمتر مي توانيد كارهاي بيشتري انجام دهيد ، اما اين امر مؤثر است.

آنچه در حال حاضر براي مراقبت از مشتري مهم است را در اولويت قرار دهيد . به هر توصيه اي فشار نياوريد - توصيه هاي خاص و پر تاثير را كه مديران مي توانند براي درك ، درك و منطقي كردن آنها استفاده كنيد ، فشار دهيد.

آنها مشغول كار هستند و تصميم گيري سختي را انجام مي دهند. مشاور قابل اعتماد آنها باشيد. به آنها اجازه دهيد تا با برقراري ارتباط با چيزهايي كه بايد به آنها اهميت دهند ، تمركز كنند و در حالي كه ساير پروژه ها در محل كار خود باقي بمانند يا در پس زمينه اتفاق بيفتند ، زيرا اين پروژه پرقدرت همان چيزي است كه در حال حاضر واقعاً بايد به آنها اهميت دهند.

به آنها صوتي بدهيد كه مي توانند بفروشند
به راحتي فراموش مي شود كه تماس فوري مشتري ما هميشه قادر به برقراري تماس براي كشيدن ماشه بر روي يك پروژه توسط خود آنها نيست. آنها اغلب مجبورند آن را در داخل بفروشند تا در اولويت قرار بگيرند. براي كمك به آنها در انجام اين كار ، به آنها عناوين جذاب ، برچسب ها و نيش هاي صوتي كه مي توانند به رئيس و همكارانشان بفروشيد ، بدهيد. آنها را بسيار به ياد ماندني و تكرار ناپذير ، مشتري ها ايده هاي اطراف دفتر خود را به طور واضح و با اطمينان خريداري مي كنند ، و حتي ممكن است شروع به فكر كنند كه خودشان به ايده رسيده اند.

داستان موفقيت: اولويت بندي محتوا
به عنوان نمونه اي از هر دو اين اصول در عمل ، ما مشتري جهاني داريم كه چند سال با آن كار كرده ايم كه بزرگترين فرصت براي بدست آوردن زمينه در جستجو ، بهبود و افزايش محتواي وب سايت آنها است. قبل از ارائه استراتژي سالانه به مشتري ، از خودمان پرسيديم كه اگر آنها جلسه را كوتاه كنند يا بودجه آنها را براي سال قطع كنند ، واقعاً مي خواهيم با مشتري چه كارهايي انجام دهيم و جواب آن به صورت واضح و محتوا بود.

در عرصه پيشنهادي ما ، با يادآوري مشتري از مأموريتي كه همه با آن توافق داشتيم ، به فرصت بزرگي دست پيدا كرديم ، برخي از برنده هاي ما را در سال 2017 برجسته كرديم (از جمله يك پيروزي جستجوي صوتي بسيار سكسي كه باعث شد مشتري ما مانند قهرمان در دفتر آنها) ، صحنه هايي را با عناويني مانند "چگونه مي خواهيم ركورد ها را در سال 2018 بشكنيم" تنظيم كنيد ، سپس به بخش تحت عنوان "فرصت هاي بزرگ" برويد.

سپس ، ما با استفاده از عنوان ، "محتواي وب تنها مهمترين اولويت است" براي شروع ابتكار عمل. حرف ما در آن اتاق خطايي نبود. ما دو ابتكار ديگر را براي سال پيشنهاد كرديم ، اما اين يكي را در صدر عرشه قرار داديم و ساير موارد پس از آن سقوط كردند. از آنجا كه اين تصويب و اجراي اولويت اول شماره ما بود ، ما سهم شير از اين جلسه را صرف تمركز روي اين نكته واحد كرديم. ما از اين اسلايدها به صورت كلامي حمايت كرديم و با گفتن مواردي مانند "اگر" چيز ديگري را كه در اين عرشه توصيه مي شود انجام نداديم ، تأكيد كرديم. "



اين اسلايد واقعي از عرشه مشتري واقعي است كه ما ارائه داديم.

مشتري آن جلسه را كاملاً واضح و واضح دانست و توصيه ما را فهميد و وارد آن شد. بهترين بخش ، اما؟ هنگامي كه ما مشتري هاي مختلفي را كه در جلسه حضور داشتند شنيديم كه موارد ديگري را تكرار مي كنند ، "محتوا اولويت اول شماره ما در سال جاري است" است.

7. صبر ، استقامت و مسيرهاي موازي
چندين آهنين را در آتش نگه داريد
در صورت امكان ، مسيرهاي موازي بسازيد. چه پروژه هاي وقت گير اما با تأثير بسيار بالا مي توانيد اكنون با مشتري شروع كنيد كه ممكن است زمان لازم براي تأييد شما را بگيرد ، در حالي كه مي توانيد همزمان در كنار كارهاي موانع پايين نيز كار كنيد؟ وجود چندين آهنين در آتش احتمال اين را دارد كه بتوانيد توصيه هاي سئو را عملي كنيد و نتايج قابل اندازه گيري را بدست آوريد كه باعث مي شود افراد خريداري شده در آينده بيشتر كار كنند.

قوي باش
سرانجام ، اجراي كار شما تعادل صبر ، پايداري ، برقراري ارتباط و پيگيري است. هميشه موارد زيادي در حال بازي هستند و همدلي و درك شما از اوضاع در حالي كه از يك نقطه نظر مطمئن برخوردار هستيد ، مي تواند در نهايت پروژه ها را به خط پايان برساند.

با تشكر ويژه از همكاران VML من كريس ، جف ، كسي و برت كه نمونه هاي مشتري واقعي آنها در اين مقاله استفاده شده است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۴۳:۰۸ ] [ ترافيگ سئو ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By blog9 :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب