ترافيك سئو
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 0
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

ما در كارهاي روزمره ما با پيچيدگي هاي بيشتري روبرو هستيم و پاسخ سوالات ما به همان اندازه گل است. به خصوص در پي شاخص اول موبايل ، ما جاي تعجب نداريم كه كجا بايد تلاشهاي بهينه سازي خود را متمركز كنيم. آيا روميزي مهمترين است؟ موبايل است؟ در مورد پديده صوتي كه دنياي فناوري را فرا گرفته است ، چطور؟

مانند اكثر موارد ، مهمترين عامل در نظر گرفتن مخاطب خود است. مردم به يك دستگاه واحد خاموش نمي شوند - استراتژي بهينه سازي شما نيز نبايد باشد. در جمعه وايت برد امروز ، دكتر پيت ترس هاي ما را در مورد دنياي چند پلتفرمي آرام مي كند و ضرورت بهينه سازي سفر را به جاي يك نقطه لمسي برجسته مي كند.

دسك تاپ ، موبايل يا صدا؟ همه چيز بالا

براي باز كردن نسخه با وضوح بالا در يك برگه جديد ، روي تصوير تخته سفيد كليك كنيد!

رونويسي فيلم

سلام به همگي. اين دكتر پيت در اينجا از موز است. من دانشمند بازاريابي در اينجا هستم و فقط براي شما خوب افراد از شيكاگو پرواز كردم تا در مورد چيزي صحبت كنم كه فكر مي كنم كمي ما را نگران كرده است ، خصوصاً با توجه به اينكه اخيراً نمايه موبايل وارد بازار شده است و اين سؤال اين است: ما براي دسك تاپ ، موبايل يا موبايل بهينه هستيم؟ من فكر مي كنم جواب (د) همه موارد فوق است. من مي دانم كه ممكن است كمي ترسناك به نظر برسد ، و شما تعجب مي كنيد كه چگونه هر يك از اين موارد را انجام مي دهيد. بنابراين مي خواهم با شما در مورد برخي از آنچه اتفاق مي افتد صحبت كنم ، برخي از تصورات غلط ما در مورد موبايل و صدا و برخي از راه هايي كه شايد اين كمي ساده تر از آنچه فكر مي كنيد حداقل براي شروع كار باشد.
اشتباهاتي كه مي كنيم

بنابراين ، اول از همه ، من فكر مي كنم كه ما يك زن و شوهر اشتباه مي كنيم. هنگامي كه ما در مورد تلفن هاي موبايل براي چند سال گذشته صحبت مي كنيم ، ما تمايل به ورود به سيستم داريم و به تجزيه و تحليل خود نگاه مي كنيم و اين كار را انجام مي دهيم. اينها ساخته شده اند شماره سبزها يا شماره هاي آبي تشكيل شده اند. ما مي گوييم ، "خوب ، حدود 90٪ از ترافيك من از دسك تاپ وارد مي شود ، حدود 10٪ از طريق تلفن همراه است و چيزي از صدا در نمي آيد. بنابراين من فقط قصد دارم تمركز خود را روي دسك تاپ حفظ كنم و نگران اين دو مورد ديگر نباشم. و من خوب خواهم شد. " دو مشكل در اين مورد وجود دارد:

نبوت خود را انجام مي دهد

يكي اينكه اين اعداد به نوعي يك پيشگويي از تحقق خود هستند. ممكن است آنها به سايت موبايل شما نيايند. ممكن است بازديدكنندگان اين تلفن همراه را بدست نياوريد زيرا تجربه تلفن همراه شما وحشتناك است. مردم به آن مي آيند و اين شيطنت است ، و ديگر برنمي گردند. در مورد صدا ، ممكن است ما هنوز از اين داده ها استفاده نمي كنيم. اطلاعات بسيار كمي داريم. بنابراين اين چيزي به ما نمي گويد. همه اينها ممكن است به ما بگويد اين است كه ما در حال انجام كار بسيار بد در موبايل هستيم و مردم دست كشيدند. ما در گذشته اين موضوع را با موز ديديم. ما به همان سرعتي كه شايد بايد از تلفن همراه استفاده نكرديم. ما اين را در تعداد مشاهده كرديم و در مورد آن استدلال كرديم ، زيرا ما گفتيم ، "شما مي دانيد چه چيزي است؟ اين واقعاً به ما نمي گويد چه فرصتي است يا مشتريان يا كاربران ما چه مي خواهند. اين فقط به ما مي گويد كه چه كاري انجام مي دهيم يا در حال حاضر بد است ، و آن را به يك پيشگويي از تحقق خود تبديل مي شود. "
مخاطبان

اشتباه ديگري كه فكر مي كنم ما انجام دهيم اين ايده است كه اين سه مخاطب جداگانه هستند. افرادي هستند كه از طريق دسك تاپ به سايت ما مي آيند ، افرادي كه از طريق تلفن همراه به سايت ما مي آيند ، افرادي كه به صورت صوتي به سايت ما مي آيند و اين سه گروه مجزا از افراد هستند. من فكر مي كنم كه بسيار اشتباه است ، و منجر به برخي ايده هاي بسيار بد و برخي تصميمات تاكتيكي بد و برخي گزينه هاي بد مي شود.

بنابراين من مي خواهم يك زن و شوهر از آمار را به اشتراك بگذارم. مطالعه اي انجام شده است كه گوگل با نام The Multiscreen World انجام داده است ، و اين تقريباً شش سال پيش يعني سال 2012 بود. آنها شش سال پيش دريافتند كه 65٪ از جستجوكنندگان جستجوي خود را روي تلفن هاي هوشمند خود آغاز كرده اند. دو سوم جستجوگرها از شش سال پيش در تلفن هاي هوشمند شروع به كار كردند. شصت درصد از اين جستجوها بر روي دسك تاپ يا لپ تاپ ادامه داشته است. باز هم ، اين شش سال بوده است ، بنابراين مي دانيم ميزان پذيرش موبايل افزايش يافته است. بنابراين اينها افرادي نيستند كه فقط از دسك تاپ استفاده مي كنند يا فقط از موبايل استفاده مي كنند. اينها افرادي هستند كه در جستجوي جستجو هستند كه بين دستگاهها حركت مي كنند و فكر مي كنم در دنياي واقعي اكنون چيزي شبيه به اين است.

يكي ديگر از آمارهاي اين سريال اين بود كه 88٪ مردم گفتند كه همزمان از تلفن هوشمند و تلويزيون خود استفاده مي كنند. اين براي شما تكان دهنده نيست. شما با تلفن خود در مقابل تلويزيون مي نشينيد و با لپ تاپ خود جلوي تلويزيون مي نشينيد. ممكن است با يك ساعت هوشمند مقابل تلويزيون بنشينيد. اين دستگاه ها به طور همزمان مورد استفاده قرار مي گيرند ، و ما جستجوهاي بيشتري را انجام مي دهيم و از دستگاه هاي بيشتري استفاده مي كنيم. بنابراين يكي از اين موارد جايگزين چيز ديگر نيست.
سفر متقابل دستگاه

بنابراين يك سفر مي تواند چيزي شبيه به اين باشد. شما در حال تماشاي تلويزيون هستيد. شما يك تبليغ مي بينيد و در مورد چيزي مي شنويد. ويدئويي را كه دوست داريد مشاهده مي كنيد. شما هنگام تماشاي آن به تلفن خود مي رويد و براي بدست آوردن اطلاعات بيشتر ، جستجوي آن را انجام مي دهيد. بعداً به لپ تاپ خود مي رويد و كمي تحقيق مي كنيد و مي خواهيد آن صفحه بزرگتر ببيند كه چه اتفاقي مي افتد. روز بعد در دفتر ، شما مانند اين هستيد كه "اوه ، آن بوكمارك را جمع مي كنم. مي خواستم چيزي را در دسك تاپ خود بررسي كنم كه در آنجا پهناي باند يا چيزي بيشتر دارم." شما مانند "اوه ، شايد من بهتر است كه در محل كار آن را خريداري نكنم. نمي خواهم دچار مشكل شوم. بنابراين مي روم به خانه و به لپ تاپ خود برگردم و آن خريد را انجام دهم." بنابراين اين خريد و اين معامله ، اين يكي از بازديدكنندگان در اين زنجيره است ، و فكر مي كنم هم اكنون ما اين كارها را خيلي انجام مي دهيم ، و اين فقط افزايش مي يابد ، جايي كه ما بين دستگاه ها كار مي كنيم و اين سفر در بين دستگاه ها اتفاق مي افتد.

بنابراين چالشي كه من براي شما ايجاد مي كنم اين است كه اگر به اين موضوع توجه مي كنيد و مي گوييد ، "فقط درصد بسياري از كاربران ما در تلفن همراه هستند. تجربه تلفن همراه ما اهميت چنداني ندارد. اين مهم نيست. فقط مي تواند با افراد دسك تاپ زندگي كند. اين كافي است. ما به اندازه كافي پول در مي آوريم. " اگر آنها واقعاً در اين سفر هستند و به اين ترتيب تقسيم نشده اند ، و اين زنجيره ، شما آن را مي شكنيد ، چه اتفاقي مي افتد؟ شما آن شخص را كاملاً از دست مي دهيد ، و اين شخصي بود كه از دسك تاپ نيز استفاده مي كرد. بنابراين ممكن است آن شخص كسي باشد كه شما 90٪ از آن را جارو كنيد ، اما آنها واقعاً هرگز به دستگاه مورد نظر نرسيدند و هرگز به معامله نرسيدند ، زيرا با داشتن يك تجربه بد تحرك موبايل ، زنجيره را شكسته ايد. بنابراين من مي خواهم كه شما از آن آگاه باشيد ، كه اين يك سفر متقابل است و نه اين ايده هاي تقسيم شده.
نكات لمسي آينده

اين بدتر مي شود. اين براي ما ترسناك تر خواهد شد. بنابراين به آينده نگاه كنيد. ما قرار است در اتومبيل خود بنشينيم و در حال گوش دادن هستيم - من هنوز به سي دي هاي داخل ماشين گوش مي دهم ، مي دانم كه اين نوع غم انگيز است - اما شما در حال گوش دادن به راديو ماهواره اي يا واي خود هستيد. Fi يا هر آنچه كه وارد شده ايد ، بگذاريد بگوييم پادكست مي شنويد يا نويسنده اي را مي شنويد و مي رويد ، "اوه ، آن شخص جالب به نظر مي رسد. من مي خواهم درباره آنها اطلاعات بيشتري كسب كنم." شما به ساعت هوشمند خود مي گوييد ، "اين جستجو را ذخيره كنيد. درباره اين نويسنده چيزي به من بگوييد. كتابهاي آنها را به من بدهيد." سپس شما به خانه مي رويد و به Google Home مي رويد و آن جستجو را انجام مي دهيد ، و مي گويد: "اوه ، شما مي دانيد كه چيست؟ من يك ويديو گرفتم. من نمي توانم آن را بازي كنم زيرا بديهي است كه من يك دستگاه جستجوي صوتي هستم ، اما مي توانم آن را از طريق تلويزيون شما به Chromecast ارسال كنم. " بنابراين شما آن را به تلويزيون خود ارسال مي كنيد ، و آن را تماشا مي كنيد. در حالي كه تلويزيون را تماشا مي كنيد ، تلفن خود را بيرون آورده ايد و مي گوييد: "اوه ، من دوست دارم آن را بخرم." شما به آمازون مي رويد و آن معامله را انجام مي دهيد.

بنابراين اين كل زنجيره دستگاه ها به طول انجاميد. باز هم اكنون ، قسمت صداي اين زنجيره چيست؟ ممكن است در حال حاضر براي شما مهم به نظر نرسد ، اما اگر زنجيره اي را در آنجا بشكنيد ، اين كل معامله از بين مي رود. بنابراين ، من فكر مي كنم خطر با غفلت از بخش هايي از اين اتفاق است و نمي بينيم كه اين يك سفر است كه در ميان دستگاهها اتفاق مي افتد ، ما به طور بالقوه خودمان را از خطر بسيار بيشتري نسبت به آنچه فكر مي كنيم قرار مي دهيم.
از طرف ديگر

من همچنين مي خواهم به نوعي از جنبه هاي مثبت اين نگاه كنم. همه اين دستگاه ها در سفر لمس هستند و به ما اعتبار مي دهند. ما چند سال پيش در موز چيز جالبي پيدا كرديم ، اين بود كه فروش ما به عنوان يك محصول SaaS به طور متوسط ​​حدود سه تاچ لمسي را در برد. مردم فقط به صفحه اصلي موت برخورد نكردند ، يك آزمايش رايگان انجام دادند و سپس آن را خريدند. آنها ممكن است جمعه Whiteboard را ببينند. آنها ممكن است راهنماي مبتدي ما را بخوانند. آنها ممكن است به وبلاگ بروند. آنها ممكن است در جامعه شركت كنند. اگر آنها با سه تاچ لمسي به ما ضربه بزنند ، احتمال تبديل آنها بسيار بيشتر است.

بنابراين من فكر مي كنم نكته جالب در مورد اين سفر اين است كه اگر در اين همه لمس باشيد ، حتي اگر براي شما كه ممكن است مانند يك جستجو به نظر برسد ، اعتبار شما را به شما مي دهد. شما آنجا بوديد كه آنها جستجو را در آن دستگاه انجام دادند. شما در آنجا بوديد كه آنها سعي كردند آن جستجوي صوتي را تكرار كنند. اطلاعات در آن فيلم بود. شما در آن جستجوي تلفن همراه هستيد. شما در آن جستجوي دسك تاپ هستيد. هرچه اوقات شما را در آن زنجيره ببينند بيشتر به نظر مي رسد كه منبع معتبري به نظر برسيد. بنابراين فكر مي كنم اين در واقع مي تواند براي ما خوب باشد.
چالش سئو

بنابراين فكر مي كنم چالش اين است: "خوب ، من نمي توانم بيرون بروم و يك تيم صوتي و يك گروه موبايل استخدام كنم و براي همه اين موارد طرحي را انجام دهم. من نمي خواهم يك برنامه صوتي بسازم. بودجه داشته باشيد. من خريد ندارم. " خوبه.
يك چيز فكر مي كنم در حال حاضر واقعاً عالي است و ما مردم را ترغيب به آزمايش مي كنيم ، درباره قطعه هاي برجسته بسيار صحبت كرده ايم. ما در مورد اين جعبه پاسخ صحبت كرده ايم كه نتيجه ارگانيكي به شما مي دهد. يكي از كارهايي كه گوگل سعي در انجام اين كار دارد اين است كه آنها مي دانند كه بايد از همان موتور اصلي خود استفاده كنند ، همان صلاحيت اصلي آنها در تمام دستگاه ها است. بنابراين موتور كه قدرت را جستجو مي كند ، آنها مي خواهند كه در يك تلويزيون كار كنند. آنها مي خواهند اين كار را با يك لپ تاپ ، روي دسك تاپ ، يك تلفن ، يك ساعت ، در صفحه اصلي عينك اجرا كنيد. آنها نمي خواهند براي همه اين موارد الگوريتم بنويسند.

بنابراين گوگل از نظر كارت به تمام دنياي خود فكر مي كند. ممكن است اين را در دسك تاپ نبينيد ، اما همه چيز در دسك تاپ كارت است. اين جعبه پاسخ كارت است. اين واضح تر است. اين طرح كلي دارد. هر نتيجه ارگانيك ، هر تبليغ ، هر صفحه دانش ، هر خبر خبري كارت است. آنچه به Google امكان انجام اين كار را مي دهد و به آنها امكان پيشبرد كار را مي دهد ، مخلوط كردن ، مطابقت دادن و قرار دادن هر چه بيشتر اطلاعات موجود در مورد هر وسيله معين است. بنابراين براي دسك تاپ ، اين يك دسته كامل است. براي موبايل ، اين يك ستون عمودي خواهد بود. ممكن است كمتر باشد. اما براي يك ساعت يا Google Glass يا هر آنچه كه بعد از آن يا صدا بيايد ، احتمالاً فقط مي خواهيد يك كارت دريافت كنيد.

اما يك نكته عالي در حال حاضر ، از منظر سئو ، اين قطعه هاي برجسته ، اين سؤال ها و پاسخ ها است كه در صفحه بزرگ جاي مي گيرند. ما آن را به عنوان نتيجه شماره صفر در دسك تاپ مي ناميم زيرا شما آن جعبه را داريد و يك دسته از موارد زير آن را بدست آورده ايد. اما آن جعبه بسيار برجسته است. در تلفن همراه ، همين سؤال و پاسخ فضاي صفحه نمايش بسيار بيشتري را به خود اختصاص مي دهد. بنابراين آنها هنوز SERP هستند ، اما اين بسيار غالب است ، و سپس موارد زير آن وجود دارد. با صدا ، همين جفت شدن سوال و جواب همه شماست ، و ما مي بينيم كه پاسخ هاي زيادي در مورد صدا ، مگر اينكه تخصص خاصي مانند دستور العمل ها يا هوا و يا مواردي از اين دست باشند ، از اين قالب و سؤال و جواب برخوردار هستند ، و آنها همچنين توسط قطعه هاي برجسته رانده مي شوند.

بنابراين خبر خوب من فكر مي كنم ، و اميدوارم كه اخبار خوبي براي پيشروي شما باقي بماند ، اين است كه زيرا گوگل مي خواهد تمام اين دستگاه ها همان موتور اصلي را خاموش كند ، كارهايي كه شما انجام مي دهيد براي رتبه بندي خوب براي دسك تاپ و مفيد بودن براي كاربران دسك تاپ نيز مفيد هستند. براي كمك به شما در رتبه بندي تلفن همراه كمك مي كند. آنها مي خواهند به شما در رتبه بندي صدا كمك كنند ، و آنها به شما كمك مي كنند تا در بين همه اين دستگاه ها رتبه بندي كنيد. بنابراين مي خواهم شما از اين امر آگاه باشيد. من مي خواهم شما سعي كنيد و آن زنجيره را بشكنيد. اما من فكر مي كنم مواردي كه قبلاً در آنها خوب بوده ايم در واقع به ما كمك خواهد كرد كه در آينده پيشرفت كنيم و من شما را به شدت به شما توصيه مي كنم با قطعه هاي برجسته آزمايش كنيد تا ببينيد چگونه سوالات و پاسخ ها در موبايل ظاهر مي شود و مي بينيد كه چگونه در Google ظاهر مي شوند خانه ، و بدانيد كه در اينجا تكاملي رخ خواهد داد كه همه اين دستگاه ها تا حدودي از نوع تكنيك هاي بهينه سازي بهره مي برند كه اميدواريم در حال حاضر خوب هستيم.
زنجيره سفر را تشويق كنيد

بنابراين مي خواهم بگويم وقتي شما براي پاسخ بهينه مي شويد ، بهترين پاسخ ها جستجوگرها را ترجيح مي دهند كه مايل باشند. بنابراين آنچه شما مي خواهيد انجام دهيد اين است كه در واقع اين زنجيره را تشويق كنيد ، مردم را ترغيب به انجام تحقيقات بيشتر كنيد ، به آنها محتواي غني بدهيد ، انواع كارهايي را كه آنها را به سايت شما باز مي گرداند ، ايجاد كنيد كه اعتبار بسازد ، زيرا اين زنجيره در واقع خبر خوبي براي ما به طريقي اين مي تواند به ما در خريد كمك كند. اگر ما از اين دستگاه ها قابل اعتماد باشيم ، اگر تجربه تلفن همراه مناسبي داشته باشيم ، اگر به صدا و سيما برسيم ، به ما كمك مي كند تا واقعاً در ساختن مارك خود به نوعي كمك كنيم و اگر روي آن كار كنيم ، نكته مثبتي براي ما خواهد بود.

بنابراين مي خواهم به من بگوييد ، ترس شما در حال حاضر چيست؟ من فكر مي كنم كمي از شاخص موبايل ترسيده ايم. از صداي نگران هستيد؟ از IoT نگران هستيد؟ آيا شما نگران اين هستيد كه ما بايد در يخچال هاي خود رتبه بندي كنيم و اين به چه معني است؟ بنابراين وارد حوزه داستانهاي علمي تخيلي مي شود ، اما دوست دارم بيشتر درباره آن صحبت كنم. شما را در بخش نظرات مي بينم.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۴۶:۱۷ ] [ ترافيگ سئو ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By blog9 :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب