ترافيك سئو
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 0
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

ما كاملاً به گوگل اعتماد داريم ، اما برخي از تصميمات ديررس انجام سئو را دشوارتر از گذشته كرده است. كدام فرصتهاي آلي از بين رفته است و راه حلهاي بالقوه كدام است؟ رند روند جمعي نسبتاً نگران كننده را براي سئو در جمعه Whiteboard جمعه اين هفته پوشش مي دهد.

وقتي Google از جستجوي ارگانيك حذف شد ، جستجوگرها چه مي كنند؟

براي باز كردن نسخه با وضوح بالا در يك برگه جديد ، روي تصوير تخته سفيد كليك كنيد!
رونويسي فيلم

هودي ، طرفداران موز ، و از انتشار جمعه ديگري از Whiteboard جمعه استقبال مي كنند. اين هفته ما در حال صحبت كردن در مورد چيزي غير مداوم هستيم. ما به عنوان سئو ، Google به عنوان SEO از بين بردن ترافيك جستجوي ارگانيك چه كاري انجام مي دهيم؟

بنابراين براي 19 سال يا 20 سال گذشته كه Google در آن حضور داشته است ، هر ماه گوگل حداقل تعديل فصلي را انجام داده است ، نه فقط بيشتر جستجوها ، بلكه آنها بيشتر از آنچه كه در ماه گذشته در سال گذشته انجام شده است ، ترافيك ارگانيك بيشتري ارسال كرده اند. بنابراين اين روند متناوب داشته است. تا همين اواخر هميشه در جستجوي گوگل فرصت هاي بيشتري وجود داشته است ، و اين به دليل تحركاتي است ، نه اينكه گوگل سهم بازار را از دست مي دهد ، نه اينكه آنها جستجوهاي كمتري را دريافت مي كنند ، بلكه اين كار را انجام مي دهند كه سئو را بسيار سخت مي كند. .
برخي اخبار ترسناك

چيزهايي مانند...

    جعبه هاي "پاسخ" تهاجمي. بنابراين شما يك سؤال را جستجو مي كنيد ، و گوگل نه تنها لزوماً يك قطعه برجسته را ارائه مي دهد ، كه مي تواند شما را از روي يك كليك جستجو كند ، بلكه جعبه اي را كه واقعاً به سؤال جستجوگر پاسخ مي دهد ، مستقيم از خود گوگل يا مجموعه اي از سبك كارتها پاسخ مي دهد. نتايجي كه ليستي از همه مواردي را كه ممكن است شخص به دنبال آن باشد فراهم مي كند.
    Google در همه اين نوع جستجوهايي كه قبلاً فرصتي وجود داشته و در حال حاضر چيزهاي بسيار كمتري وجود دارد ، به فضاي تجاري بيشتر و پرخاشگرانه اي مانند شغل ، پرواز ، محصولات و ساير انواع جستجو در حال حركت است. اگر شما Expedia هستيد و يا Travelocity داريد و يا Hotels.com هستيد و يا Cheapflights هستيد و به طور خاص مي دانيد كه در مورد جستجو و پرواز در هتل چه اتفاقي مي افتد ، گوگل در اصل مي گويد "نه ، نه ، نه." نگران كليك كردن روي هر چيز ديگري باشيد. ما همين جا جواب هاي شما را گرفتيم. "
    همچنين براي اولين بار شاهد افت فصلي بوديم كه افت كل ارگانيك ارسال شد. اين بين اوت و نوامبر سال 2017 بود. اين به لطف مجموعه داده هاي Jumpshot بود. حداقل در اينجا اتفاق افتاد در ايالات متحده. ما نمي دانيم كه اين اتفاق در كشورهاي ديگر نيز افتاده است يا نه. اما مطمئناً نگران كننده است زيرا اين چيزي نيست كه ما در گذشته مشاهده كرده ايم. تعداد كليكهاي ارسال شده كمتر از گذشته بود. اين ما را بسيار نگران مي كند. خيلي كم نشد افت چند درصد درصدي داشت. هنوز تعداد كليك هاي بيشتري در سال 2018 نسبت به سال 2013 ارسال شده است. بنابراين اينگونه نيست كه ما در زير چيزي فرو رفته ايم ، بلكه نگران كننده است.
    SERP هاي جديد با نتيجه صفر. ما براي اولين بار كاملاً اين موارد را ديديم. Google پس از بيرون راندن آنها ، آنها را به عقب برگرداند. اما ، به عنوان مثال ، اگر زمان جستجو در لندن يا Lagavulin 16 را جستجو مي كنيد ، Google به هيچ وجه نتيجه اي نشان نمي دهد ، فقط يك جعبه كوچك با زمان و سپس به طور بالقوه برخي از تبليغات AdWords. بنابراين نتايج ارگانيك صفر است ، هيچ چيزي براي جستجوگرها حتي نمي تواند در آنجا بهينه سازي كند.
    SERP هاي محلي كه تقريباً همه نياز به يك وب سايت را حذف مي كنند. سپس SERP هاي محلي ، كه هر روز بيشتر مورد تهاجمي قرار مي گيرند ، به اين ترتيب كه ديگر نيازي به كليك بر روي وب سايت نيست ، و در واقع ، گوگل يافتن وب سايت را در نسخه هاي موبايل و دسك تاپ جستجوهاي محلي سخت تر و دشوارتر كرده است. بنابراين اگر در رستوران تايلندي جستجو مي كنيد و سعي مي كنيد وب سايت رستوران تايلندي كه به آن علاقه داريد ، برخلاف اطلاعات فقط در مورد آنها در بسته محلي گوگل ، پيدا كنيد ، بسيار نااميد كننده است. آنها اين افراد را بيشتر و بيشتر تهاجمي مي كنند و آنها را در نتايج بهتر پيش مي برند.

راه حل هاي بالقوه براي بازاريابان

بنابراين ، در نتيجه ، من فكر مي كنم كه بازاريابان جستجو بايد واقعاً شروع به فكر كردن كنند: ما وقتي Google از اين فرصت استفاده مي كند ، چه كاري انجام مي دهيم؟ چگونه مي توانيم به رقابت خود ادامه دهيم و براي مشتري و شركت هاي خود ارزش قائل شويم؟ من فكر مي كنم سه مسير بزرگ وجود دارد - من به جزئيات مسيرها نمي پردازم - اما سه مسير بزرگ كه مي توانيم دنبال كنيم.
1. در توليد تقاضا براي نام تجاري + نام تجاري محصولات خود سرمايه گذاري كنيد تا در جستجوي بدون محدوديت ، جهش خود را كاهش دهد.

مورد اول بسيار قدرتمند و بسيار جذاب است ، و نه سرمايه گذاري در تقاضا بلكه توليد تقاضا براي نام هاي تجاري و نام هاي تجاري ، سرمايه گذاري در توليد تقاضا است. چرا اين كار مي كند؟ خوب ، چون بياييد مثلاً ، من در جستجوي ابزارهاي SEO هستم. من چي مي گيرم؟ من ليستي از نتايج Google را با تعداد زيادي مقاله ارائه مي دهم كه مي گويند اين ابزارهاي برتر SEO هستند. در واقع ، گوگل اكنون يك جعبه كوچك را ايجاد كرده است ، ليست كارت به سبك نتيجه در بالاي صفحه ، چرخ فلك است كه مارك هاي مختلفي از ابزارهاي جستجوگرها را نشان مي دهد. فكر نمي كنم Moz واقعاً در آنجا ليست شده باشد زيرا فكر مي كنم آنها به جاي ليست اول از ليست هاي دوم يا سوم خارج مي شوند. به هر صورت ، نااميد كننده ، به سختي مي توان براي بهينه سازي آن تلاش كرد. Google مي تواند تقاضا را از آن استفاده كند يا از طريق فرصت نرخ كليك از طريق آن كليك كند.

اما اگر كسي جستجوي موت را انجام دهد ، خوب ، حدس بزنيد كه چيست؟ منظورم اين است كه مي توانيم آن مكنده را ناخن بزنيم. قطعاً مي توانيم براي آن رتبه بندي كنيم. Google نمي خواهد توانايي ما را براي رتبه بندي براي نام تجاري خود ما از بين ببرد. در واقع گوگل مي داند كه از نظر جستجوي پيمايش ، بايد وب سايت مورد نظر خود را تهيه كنند كه شخص به دنبال جلو و مركز است. بنابراين اگر بتوانيم تقاضاي بيشتري را براي Moz ايجاد كنيم تا آنجا كه براي ابزارهاي SEO وجود دارد ، كه فكر مي كنم چيزي مانند 5 يا 10 برابر بيشتر تقاضا براي Moz وجود داشته باشد تا ابزارهايي وجود داشته باشد ، طبق گفته هاي Google Trends ، اين روش بسيار خوبي است. شما مي توانيد همين كار را از طريق محتواي خود ، از طريق رسانه هاي اجتماعي و از طريق بازاريابي ايميل انجام دهيد. حتي از طريق جستجو مي توانيد به جاي اصطلاحات بدون محدوديت جستجو و ايجاد تقاضا براي نام تجاري خود كنيد.
2. براي سيستم عامل هاي اضافي بهينه سازي كنيد.

نكته دوم ، بهينه سازي سيستم عامل هاي اضافي. بنابراين ما نگاه كرده ايم و يوتيوب و Google تصاوير تقريبا نيمي از حجم كلي را كه به جستجوي وب Google مي رود ، تشكيل مي دهند. بنابراين بين اين دو سيستم عامل ، مقدار قابل توجهي از ترافيك اضافي به دست آورده ايد كه مي توانيد براي آن بهينه شويد. در واقع تصاوير كمتر پرخاشگر شده اند. در حال حاضر آنها پيوند "مشاهده تصوير به طور مستقيم" را حذف كرده اند تا افراد بيشتري از طريق Google تصاوير به وب سايت ها مراجعه كنند. يوتيوب ، بديهي است ، اين مكان بسيار خوبي براي ايجاد وابستگي به برند ، ايجاد آگاهي ، ايجاد تقاضا است ، اين نوع از توليد تقاضا براي به دست آوردن مطالب شما در مقابل مردم. بنابراين اين دو بستر عالي براي آن هستند.

هنوز هم تعداد قابل توجهي از ترافيك وب در شبكه هاي اجتماعي وجود دارد - LinkedIn ، Facebook ، Twitter، Pinterest، Instagram، و غيره. اين ليست همچنان ادامه دارد. اينها مكانهايي هستند كه مي توانيد بهينه سازي كنيد ، محتواي خود را به جلو بكشيد و به وب سايت هاي خود بازگرديد.
3. مطالبي را كه گوگل نشان مي دهد بهينه كنيد.
محلي

بنابراين اگر در فضاي محلي هستيد و مي گوييد "خدايا ، Google واقعاً اين توانايي را براي وب سايت من دريافت كرده است تا كليك هاي قبلي خود را از جستجوهاي محلي Google دريافت كند ،" وارد Google My Business و بهينه سازي براي ارائه اطلاعات به گونه اي كه افرادي كه اين سؤال را انجام مي دهند از نتيجه Google راضي شوند ، بله ، آنها به وب سايت شما نمي توانند دسترسي پيدا كنند ، اما آنها همچنان به كار شما مي آيند ، زيرا شما محتوا را بهينه كرده ايد كه گوگل نشان مي دهد ، از طريق Google براي كسب و كار من ، به گونه اي كه آن جستجوگرها مي خواهند با شما درگير شوند. من فكر مي كنم اين گاهي در نبرد SEO از بين مي رود. ما به سختي سعي مي كنيم كليك خود را به سايت خود بدست آوريم كه فراموش مي كنيم بسياري از تجربه جستجو درست به خود SERP ختم مي شود و ما نيز مي توانيم در آنجا بهينه سازي كنيم.
نتايج

در مجموعه نتايج صفر ، گوگل هنوز مايل به نمايش AdWords بود ، به اين معني كه اگر اهداف مشتري داشته باشيم ، مي توانيم از ليست هاي بازاريابي شده براي تبليغات جستجو (RLSA) استفاده كنيم ، يا مي توانيم تبليغات پولي را اجرا كنيم و هنوز براي آن ها بهينه هستيم. ما همچنين مي توانيم برخي از داده هايي كه ممكن است در SERP هاي صفر حاصل شوند را امتحان كنيم و ادعا كنيم. ما هنوز نمي دانيم بعد از رد كردن گوگل ، اين امر چه خواهد بود ، اما در آينده خواهيم فهميد.
پاسخ ها

براي پاسخ ها ، پاسخ هايي كه گوگل مي دهد ، خواه از طريق صدا يا بصري ، اين موارد را مي توان از طريق قطعه هاي برجسته ، از طريق ليست كارتها و از طريق جعبه هاي پاسخ ، راهنمايي و تهيه كرد. ما مجدداً فرصتي داريم تا ، در صورت عدم كنترل ، بر آنچه Google در آن مكان ها نشان مي دهد تأثير بگذارد ، حتي زماني كه جستجو در SERP پايان يابد.

خوب ، همه ، از تماشاي اين نسخه از جمعه Whiteboard متشكرم. هفته آينده دوباره شما را خواهيم ديد. مراقب باش.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۴۷:۵۱ ] [ ترافيگ سئو ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By blog9 :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب