ترافيك سئو
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 0
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

يكي از بزرگترين اشتباهاتي كه من مي بينم (و گناهكار بودن در انجام اين كار هستم) اين است كه فرض كنيم مشتري آگاهي داشته باشد ، خريداري شده باشد و با انگيزه اي براي انجام كار جستجو به اين دليل كه آنها توافق كرده اند براي انجام اين كار به ما پرداخت كنند. ما كاميون سازي را با سرعت كامل شروع مي كنيم ، توصيه هايي را در دور خود مي اندازيم و از زمان اجراي كار شگفت زده مي شوند.

ما سبد را پيش اسب قرار داديم. به راحتي فراموش مي شود كه مشتريان در نقاط مختلف بلوغ و سطح دانش در مورد جستجو شروع مي كنند ، و حتي مشترياني كه دانش پيشرفته دارند ممكن است داراي چالش هاي سازماني باشند كه موانعي را براي اجراي كار ايجاد مي كند. شناسايي محل قرارگيري مشتري شما بر روي منحني بلوغ ، مي تواند به شما در ايجاد ارتباط بهتر و توصيه هاي بهتر براي ديدار با آنها در مكان خود كمك كند و احتمال اجراي كار شما را افزايش مي دهد.
مشتري شما چقدر بالغ است؟

نه ، بلوغ عاطفي نيست. بلوغ تمرين را جستجو كنيد. در اين مقاله يك مدل بلوغ جستجو ارائه مي شود ، و راهنمايي هايي در مورد نحوه تشخيص اينكه مشتري شما در آن طيف بلوغ قرار مي گيرد ، ارائه مي دهد.

اينجاست كه مدلهاي بلوغ مي توانند كمك كنند. در ابتدا براي وزارت دفاع توسعه يافته و بعداً با استفاده از متدولوژي شش سيگما رواج يافته است ، مدل هاي بلوغ براي سنجش توانايي سازمان براي بهبود مداوم در يك عمل طراحي شده اند. آنها به شما در تشخيص بلوغ فعلي تجارت در يك منطقه خاص كمك مي كنند و به شما كمك مي كنند تا كجا را براي تمركز تلاش ها براي تكامل به مرحله بعدي در منحني بلوغ متمركز كنيد. اين يك ابزار قدرتمند براي ملاقات با مشتري در آن مكان است و درك چگونگي پيشروي در كنار آنها.

تعدادي مدل بلوغ مختلف وجود دارد كه مي توانيد بصورت آنلاين تحقيق كنيد كه از زبان هاي مختلف استفاده مي كنند ، اما اكثر مدل هاي بلوغ از الگويي مانند اين پيروي مي كنند:

    مرحله 1 - Ad Hoc & Development
    مرحله 2 - واكنش پذير و تكرار شونده
    مرحله 3 - استراتژيك و تعريف شده
    مرحله 4 - مديريت و اندازه گيري
    مرحله 5 - كارآمد و بهينه سازي

براي جستجو مي توانيم از دو روش درباره مدل بلوغ فكر كنيم.

يكي اين كه اجراي فني واقعي بهترين روشهاي جستجو است - آيا مشتري سئو استثنائي و پيشرفته اي را اجرا مي كند ، فقط اصول را مي پذيرد ، اصلاً هيچ چيز ندارد ، يا حتي به طور غيرمستقيم كار مي كند؟ اين مي تواند به شما كمك كند بفهميد كه چه نوع پروژه ها بيشترين حس را براي فعال سازي دارند.

راه دوم بلوغ سازماني پيرامون بهينه سازي موتور جستجو به عنوان يك برنامه بازاريابي است. آيا مشتري با اهميت جستجوي ارگانيك ، اختصاص بودجه و پرسنل مناسب ، و ادغام سيستماتيك جستجو در تلاشهاي بازاريابي ، همسويي دارد؟ اين به شما كمك مي كند تا مهمترين چالش هاي نهادي را براي حل كردن به وجود آوريد و در غير اين صورت مي تواند اجراي كار شما را مسدود كند.
قابليت بلوغ فني سئو

ابتدا ، براي كسب دانش و قابليت هاي جستجو ، به يك مدل بلوغ شيرجه مي زنيم.
معيارهاي قابليت SEO

ما يك سازمان را بر اساس چندين معيار مهم كه به موفقيت SEO كمك مي كند ، اندازه گيري مي كنيم:

    همكاري - ذينفعان ذيربط كه به خوبي انجام مي دهند تا بتوانند بهترين كار ممكن را انجام دهند ، از جمله در داخل سازمان ، و بين سازمان و ارائه دهندگان خدمات.
    تحرك - اين برند چقدر مناسب براي موبايل و بهينه است.
    فني - چگونه بهترين شيوه هاي فني بطور مداوم بنيادي اجرا و نگهداري مي شوند.
    محتوا - چگونگي جستجوي ارگانيك يكپارچه در عمل و فرآيند بازاريابي محتواي ديجيتال است.
    صفحه - چقدر محدود و گسترده در بهينه سازي صفحه براي محتواي نام تجاري.
    خارج از صفحه - وسعت و عمق بهينه سازي خارج از سايت برند از جمله لينك سازي ، ليست هاي محلي ، پروفايل هاي اجتماعي و ساير دارايي هاي غير سايتي.
    فناوري جديد - اشتها و پذيرش فن آوري جديدي كه بر جستجوي تأثير مي گذارد ، مانند جستجوي صوتي ، AMP ، حتي داده هاي ساخت يافته.
    تجزيه و تحليل - چگونگي سازمان محور داده ، اعم از عدم مديريت و اندازه گيري اصلاً ، از گزارش عملكرد عملكرد آينه ، تا اطلاعات كاملاً محور در تصميم گيري جستجو.

كارت امتيازات جستجوگرها

براي ديدن نسخه در اندازه كامل ، روي تصوير كليك كنيد.
مراحل بلوغ قابليت جستجوگرها

ما هريك از معيارهاي فوق را به يكي از اين مراحل اختصاص مي دهيم:

    مرحله 0 (ضد توليد) - مشتري درگير روشهاي آسيب رسان يا آسيب رسان سئو است.
    مرحله 1 (غيرقابل اجرا) - هيچ استراتژي قابل تشخيص SEO يا اجراي تاكتيكي وجود ندارد ، و جستجو يك برنامه كاملاً جديد براي مشتري است.
    مرحله 2 (تاكتيكي) - ممكن است مشتري بهترين شيوه هاي اصلي SEO را انجام دهد ، اما با ساختار يا پيش برنامه ريزي ، گنجانيده مي شود كه به صورت موقت درج شود. مهارت و كار حداقل استانداردهاي صنعت را برآورده مي كند ، اما كار نسبتاً اساسي است و شايد هماهنگ نباشد.
    مرحله 3 (استراتژيك) - مشتري با ارزش سئو سازگار است ، و تلاش مي كند تا منابع را به اجراي بهترين شيوه ها و جريان فعلي اختصاص دهد ، و همچنين آن را در ابتكارات كليدي پخته كند. اجراي جستجو منسجم تر و استراتژيك تر است.
    مرحله 4 (تمرين) - گنجانيدن سئو در صورت اجباري نبودن انتظارات بيشتر بازاريابي مشتري. آنها نه تنها بهترين روشهاي اصلي را اجرا مي كنند بلكه تكنيك هاي جديدي را براي بهبود حضور در جستجوي خود آزمايش مي كنند. آنها از عملكرد ابتكارات گذشته براي پيشبرد مراحل بعدي استفاده مي كنند.
    مرحله 5 (فرهنگ) - در اين مرحله ، مشترياني فعاليت مي كنند كه گويا SEO بخشي از DNA بازاريابي آنها است. آنها منابع و فرايندهايي در دست دارند و دانش و دانش بيشتري دارند و مي توانند اطلاعات بيشتري كسب كنند ، روند آنها بطور مداوم مورد بازبيني و بهينه سازي قرار مي گيرد و با سير تحول صنعت ، برنامه سئو آنها در حال پيشرفت است. آنها به دنبال فرصت هاي جديد SEO براي آزمايش هستند.

قابليت بلوغ مدل

براي ديدن نسخه در اندازه كامل ، روي تصوير كليك كنيد.

در حالي كه اين مدل بلوغ توسط تعدادي از همسالان محترم سئو در صنعت مورد بررسي قرار گرفته است (تشكر ويژه از كيم جونز در Seer Interactive ، استفاني Briggs در Briggsby ، جان Doherty در Credo ، دن Shure در Evolving SEO و Blake Denman در Rickety Roo) براي زمان و تخصص شما) اين يك سند زنده و روان است كه همانطور كه صنعت ما انجام مي دهد طراحي شده است. در صورت لزوم ، اين را به واقعيت خود نيز تحول دهيد.

براي شروع استفاده از آن با مشتري خود مي توانيد يك نسخه Google Sheets از اين مدل بلوغ را از اينجا بارگيري كنيد.

مدل بلوغ را بارگيري كنيد
چرا مرحله 0؟

در اين مدل از قابليت هاي جستجوي جستجو ، من يك "مرحله 0 - ضد توليد" غير متعارف را اضافه كردم زيرا جستجوي ارگانيك منحصر به فرد است زيرا مي توانند صدمات واقعي را وارد كنند و در كسري باشند ، نه فقط در يك سطح صفر.

در سناريويي مانند اين ، مشتري هيچ همكاري در داخل شركت يا با آژانس شريك براي انجام كارهاي جستجوي هوشمند ندارد. محتوا ممكن است نازك ، ضعيف ، تكراري ، چرخان يا بيش از حد بهينه شده باشد. شايد تجربه موبايل آنها وجود نداشته باشد يا بسيار ضعيف باشد. شايد آنها حتي درگير سؤالات SEO كلاه سياه نيز باشند و مجازات هاي مربوط به پيوند يا ساير مجازات ها را در پي داشته باشند.
انتخاب پروژه ها براساس بلوغ قابليت هاي مشتري

براي مشتري كه در انتهاي پايين تر از مقياس بلوغ شروع مي شود ، ممكن است توصيه نكنيد با كارهاي پيشرفته مانند AMP و فناوري جستجوي بصري ، يا حتي نشانه گذاري دقيق Schema يا كمپين هاي ايجاد لينك هدفمند را شروع كنيد. شايد لازم باشد از اصول اوليه مانند امنيت سايت ، تميز كردن معماري اطلاعات و رفع برچسب هاي عنوان و توضيحات متا شروع كنيد.

براي مشتري كه در مرحله بالاتر بلوغ قرار دارد ، شما نمي خواهيد وقت خود را براي توصيه اصول اوليه تلف كنيد - احتمالاً آنها قبلاً آنها را انجام داده ايد. بهتر است فرصتهاي جديد و خلاقانه اي را براي انجام كارهاي جستجوي بزرگي كه قبلاً تسلط نداشته ايد پيدا كنيد.
اما ما تازه شروع كرديم ...

اما قابليت هاي فني و دانش تازه شروع به خراش دادن سطح با مشتري مي كنند. اين شروع مي شود تا آنچه را كه بايد پياده سازي كنيد حل شود ، اما به همين دليل اجراي اين كار سخت نيست. مشكلات واقعي خيلي زياد جنجال برانگيز نيستند و چندان ساده نيستند كه بررسي برخي از جعبههاي شيوه بهترين سئو را بررسي كنيد.
عمل جستجوي مشتري شما چقدر بالغ است؟

چالش هاي واقعي اجراي برجام تمايل به سازماني ، مردم ، ادغام و مشكلات فرايند دارد. انجام ارزيابي بلوغ جستجو با مشتري شما مي تواند چشمگير اين باشد كه چه چيزي بايد در داخل حل شود قبل از انجام كار جستجوي بزرگ و شروع به برداشت دوباره جوايز. اين مورد را با مدل بلوغ قابليت هاي فني بالا ، جفت كنيد و يك منبع توانمند دانش و ابزار براي كمك به مشتري خود داريد.

قبل از شروع كار ، مي خواهم يك نكته مهم را يادآوري كنم: در حالي كه اين مدل بلوغ به شدت بر روي اتخاذ و فرآيند سازماني متمركز است ، من نمي خواهم پيشنهاد كنم كه فرايند و رويه ها جايگزيني براي استفاده از مغز واقعي شما هستند. شما هنوز بايد هنگام اجراي يك برنامه جستجوي بهترين كلاس ، به فكر انتقاد جدي برويد و تصميم گيري سختي را انجام دهيد و اغلب به حل مشكلات جديدي كه قبلاً وجود نداشتند نياز داريد و بنابراين يك فرايند رسمي نداريد.
معيارهاي بلوغ تمرين را جستجو كنيد

ما يك سازمان را بر اساس چندين معيار مهم كه به موفقيت SEO كمك مي كند ، اندازه گيري مي كنيم:

    فرآيند ، خط مشي يا رويه - آيا فرآيندهاي قابل تكرار مستند براي گنجاندن جستجوي ارگانيك وجود دارد ، و آيا آنها به طور مداوم بهبود مي يابند؟ آيا اين يك سياست سازماني است كه شامل جستجوي ارگانيك در اقدامات بازاريابي باشد؟ اين بدان معني است كه روند شامل جستجوي ارگانيك در ابتكارات بازاريابي به عنوان يك سري اقدامات واضح يا اقدامات انجام شده از جمله توسعه استراتژي جستجوي ارگانيك و اجراي تاكتيك هاي SEO تعريف مي شود.
    منابع و ادغام پرسنل - آيا استعداد لازم در سازمان يا در محدوده ارائه دهنده خدمات وجود دارد؟ منابع پرسنلي ممكن است شامل متخصصين سئو و همچنين كارمندان پشتيباني مانند توسعه دهندگان ، تحليلگران داده ها و نويسندگان كپي لازم براي اجراي جستجوي ارگانيك با موفقيت باشند. منابع فعال ممكن است بطور مستقل به صورت جدا و يا به صورت مشاركتي به شيوه اي يكپارچه كار كنند.
    دانش و يادگيري - از آنجا كه جستجو يك زمينه مداوم در حال تحول است ، آيا سازمان از جستجوي دانش برخوردار است و متعهد به يادگيري مداوم است؟ اطلاعات مي توانند شامل دانش موجود ، تجربه گذشته يا آموزش استراتژي جستجوي ارگانيك و تاكتيكها باشند. اين همچنين مي تواند شامل تعهد به يادگيري بيشتر باشد ، احتمالاً از طريق تمايل به انجام آموزشها ، حضور در كنفرانسها ، مصرف منظم مواد يادگيري يا ماندن در اخبار و روندهاي صنعت.
    معني ، ظرفيت و قابليتها - آيا بودجه سازمان برنامه جستجوي ارگانيك را به طور مناسب براي اولويت بندي و اولويت قرار مي دهد؟ وسايل ، ظرفيت و قابليت ها مي تواند شامل قرار گرفتن در قرارداد مشتري ، بودجه كافي به كار ، اختصاص منابع انساني كافي به كار ، ظرفيت انجام كار هنگام اندازه گيري در برابر خواسته هاي رقيب ، و اولويت بندي كار جستجو در كنار باشد. خواسته هاي رقابتي
    برنامه ريزي و آماده سازي - آيا جستجوي ارگانيك با اهداف تجاري ، اهداف مارك تجاري و / يا اهداف كمپين هماهنگ است؟ آيا جستجوي ارگانيك برنامه ريزي شده ، واكنش پذير است يا اصلا شامل نمي شود؟ اين معيار ارزيابي مي كند كه چگونه اغلب تلاشهاي جستجوي ارگانيك در تلاشهاي بازاريابي براي يك برند گنجانده مي شود. همچنين اين مسئله را اندازه گيري مي كند كه هر چند وقت يك بار كار به صورت تحريك آميز و از پيش برنامه ريزي شده انجام مي شود ، بر خلاف واكنشي به عنوان يك اتفاق پس از آن. ممكن است كار از "تصوير بزرگ" تراز شود يا از هم جدا شود.

بلوغ جستجوي سازماني

براي ديدن نسخه در اندازه كامل ، روي تصوير كليك كنيد.
مراحل تمرين بلوغ را جستجو كنيد
مرحله 1 - مرحله اوليه و تبليغاتي

در اين مرحله ، برنامه جستجوي سازمانها ممكن است وجودي ، ناپايدار يا كنترل نشده باشد. ممكن است تلاشهاي نادر و اندكي براي سئو وجود داشته باشد ، اما آنها كاملاً موقت و متناقض بوده و در بهترين حالت به كار مجدداً داده مي شوند. آنها معمولاً فاقد هرگونه جهت گيري هدف قابل تشخيص هستند. اگر SEO وجود داشته باشد ، از اهداف بزرگتر جدا مي شود و با ساير شيوه هاي مختلف در سازمان يكپارچه نمي شود. آنها ممكن است براي اولين بار تمرين جستجوي خود را تازه شروع كنند.
مرحله 2 - قابل تكرار اما واكنش پذير است

اين سازمان ها دست كم برخي از اصول اوليه جستجو را انجام مي دهند ، هرچند كه استفاده دقيق يا اجراي دقيق آن وجود ندارد. اين در حالي كه پروژه ها در حال اجراي هستند بسيار واكنش پذير و در لحظه اي است. اين بندرت به ندرت از پيش برنامه ريزي شده و اغلب SEO به عنوان يك پسوند استفاده مي شود. آنها فقط در حال حاضر يا در هنگام انجام كارهاي جستجوي بالاترين كاليبر خيلي دير شده اند ، اما آنها تلاش مي كنند. تلاش هاي SEO گاهي ممكن است به دنبال اهداف باشد ، اما بعيد به نظر مي رسد با اهداف تجاري بزرگتر گره خورده باشد. (بيشتر روابط مشتري من از اينجا شروع شده است.)
مرحله 3 - تعريف و درك شده است

اين سازمان ها شروع به مستند سازي فرآيندهاي خود كرده و از نظر دانش كاملاً رضايت بخش و در جستجوي مهارت كافي دارند. آنها حداقل استانداردهاي لازم براي جستجوي بهترين شيوه ها را دارند و فرآيند در حال ظهور است. بسياري از افراد در داخل و خارج از سازمان درك مي كنند كه جستجو مهم است و در حال ادغام گام برمي دارند. يك استراتژي جستجوي واضح وجود دارد كه با اهداف و فرآيندهاي سازماني همسويي دارد. برنامه ريزي و برنامه ريزي جستجوي فعال قبل از فعال سازي پروژه ها اتفاق مي افتد.
مرحله 4 - مديريت و توانمند

اين سازمان ها اجراي عملي و قابل پيش بيني كار جستجو را دارند. آنها براي محصولات و فرايندها قوانيني با كيفيت متمركز دارند و مي توانند به سرعت خطاها را تشخيص داده و اصلاح كنند. آنها فرآيندهاي مشخصي را براي ادغام ، پياده سازي و نظارت تعريف كرده اند ، اما به اندازه كافي انعطاف پذير هستند كه بدون قرباني كردن كيفيت ، مي توانند با طيف وسيعي از شرايط سازگار شوند. اين سازمان ها بخشي از "شيوه زندگي" خود را جستجو مي دانند.
مرحله 5 - كارآمد و بهينه سازي

سازمان ها در اين مرحله از تسلط جدي در جستجو برخوردارند و به عنوان يك موضوع سياست گذاري به صورت مؤثر پياده سازي مي كنند. آنها يكپارچه سازي سازماني متقابل دارند و براي تقويت عملكرد جستجوي خود تلاش مي كنند. آنها هميشه با تغيير افزايشي يا ابتكاري ، روند كار را بهبود مي بخشند. آنها روند بهينه سازي خود را مرور و تجزيه و تحليل مي كنند. اين سازمان ها به طور بالقوه مي توانند پيشرو در بازار يا نوآورانه تلقي شوند.

ورزش امتياز

براي ديدن نسخه در اندازه كامل ، روي تصوير كليك كنيد.
تو اينجايي

قبل از اينكه بدانيد چگونه مي خواهيد به آنجا برويد ، بايد بدانيد كه كجا هستيد. اين مهم است كه بفهميد سازمان در كجا ايستاده است و سپس آنها در آينده بايد در كجا باشند. انجام تمرين كمي براي تشخيص بلوغ ، مي تواند به همه كمك كند تا از كجا شروع كنند.

شما مي توانيد از اين كارتهاي امتيازي براي ارزيابي عواملي مانند تراز رهبري با ارزش جستجو ، در دسترس بودن كاركنان و مشاركت ، دانش و آموزش ، فرآيند و استانداردسازي ، فرهنگ آنها (يا عدم وجود آنها) حل مسئله و بهبود مستمر داده ها محور استفاده كنيد و حتي بودجه.
يك تمرين مشترك

اين يك تمرين عميق تر از فقط مشت زدن اعداد در صفحه گسترده است ، و مطمئناً نبايد يك ارزيابي يك طرفه از طرف شما به عنوان يك شخص خارج باشد. اين بسيار با ارزش تر است كه از چندين فرد ذيربط در سطوح مختلف در سراسر سازمان مشتري بخواهيد در اين تمرين شركت كنند و در صورت وقت گذاشتن براي صحبت با افراد در نقاط مختلف اين فرآيند ، بسيار ثروتمندتر مي شوند.
نحوه استفاده از كارت امتيازي و تشخيص بلوغ

پس از بارگيري كارتهاي امتياز ، اين مراحل را دنبال كنيد تا روند ارزيابي بلوغ شروع شود.

    توزيع سمت مشتري - نظرسنجي را به ذينفعان مربوطه در مورد تيم داخلي مشتري توزيع كنيد. در حالت ايده آل ، اين افراد در سطوح مختلفي در شركت خدمت مي كنند و تركيبي از نقش هاي مرتبط با عمل جستجوي ارگانيك را به خود اختصاص مي دهند. اينها مي توانند شامل مدير عامل ، CMO ، VP هاي بازاريابي و مديران ، هماهنگ كننده بازاريابي ديجيتال و سئو هاي داخلي باشند.
    توزيع سمت آژانس - نظرسنجي ها را به ذينفعان مربوطه در تيم نمايندگي توزيع كنيد. در حالت ايده آل ، اين افراد در سطوح مختلفي در آژانس خدمت مي كنند و تركيبي از نقش هاي مربوط به عمل جستجوي ارگانيك را در خود جاي مي دهند. اين موارد مي تواند شامل هماهنگ كننده هاي ديجيتال ماركتينگ ، متخصصان تعامل با مشتري ، تحليلگران ، كپي رايت هاي ديجيتال يا دست اندركاران سئو باشد.
    سطح بلوغ را به هر معيار اختصاص دهيد - هر يك از شركت كنندگان در نظرسنجي مي توانند به راحتي يك "X" را در هر رديف رده در ستون علامت گذاري كنند كه به طور دقيق بيانگر شناخت سازمان تجاري از آنجايي است كه مربوط به جستجوي ارگانيك است. (به عنوان مثال ، اگر مخاطب نظرسنجي احساس كند كه فرآيند و رويه سئو براساس توضيحات وجود ندارد) ، مي توانند "X" را در ستون "Initial / Ad Hoc" علامت گذاري كنند. در غير اين صورت ، اگر احساس كنند كه فوق العاده پيشرفته هستند و در فرآيندهاي خود كارآمد هستند ، آنها ممكن است "X" را در ستون "كارآمد و بهينه سازي" علامت گذاري كنند.)
    جمع آوري نظرسنجي ها - يك مقدار امتياز 1 ، 2 ، 3 ، 4 يا 5 را به پاسخ هاي از چپ به راست در كارت امتيازي اختصاص دهيد. براي گرفتن امتياز نهايي براي هر يك ، امتيازات را متوسط ​​كنيد. (براي مثال ، اگر پنج ذينفع مشتري ، به ترتيب 3 ، 4 ، 2 ، 3 ، 3 ، سئو و روش سئو خود را نمره دهند ، ميانگين آن براي آن معيار 3 است.)
    مقايسه مشتري با ادراك آژانس - همچنين ممكن است از پاسخ دهندگان نظرسنجي بپرسيد كه طرف مشتري هستند يا طرف نمايندگي هستند ، بنابراين مي توانيد داده ها را به صورت جمع و به طور جداگانه توسط مشتري و آژانس بررسي كنيد تا مشخص شود آيا ترازي وجود دارد يا خير. يا اختلاف نظر در مورد اينكه برند در منحني بلوغ سقوط مي كند. اين مي تواند يك ماده عالي براي بحث و گفتگو با مشتري باشد كه مي تواند مكالمه هايي را درباره چرايي وجود اين تفاوت در درك باز كند.

تصوير صفحه كارت امتيازي

براي به دست آوردن كارت امتيازي خود ، روي تصوير كليك كنيد و يك نسخه از صفحه Google را تهيه كنيد.
انتخاب از كجا شروع كنيد

هدف اين است كه با هم مشخص كنيم كه از كجا شروع به كار كنيم. اين به معناي يافتن نقاط قوت براي سرمايه گذاري است ، زمينه هايي براي پذيرش كه مي توان با كمي كار ، نقاط ضعف آن را مورد توجه قرار داد ، نقاط ضعف براي بهبود آن ، توافق در زمينه هايي براي تمركز ، و در آخر اينكه ، چگونگي شروع مقابله با اولين تغيير در كنار هم.

براي مشتري كه از سطح پاياني سطح سررسيد شروع مي شود ، غير واقعي است كه انتظار داشته باشد آنها همه نقاط را بين ذينفعان مهم به هم وصل كرده اند ، كه آنها يك پروسه به وضوح تعريف شده و تكرار شونده را انجام داده اند ، و برنامه جستجوي آنها به خوبي انجام شده است. دستگاه روغني اگر براي حل مشكلات اساسي مانند دانش يا منابع كافي پرسنل در ابتدا كار نمي كنيد ، براي خريد يا كار براي انجام اين كار تلاش خواهيد كرد ، بنابراين فرقي نمي كند كه چه پروژه هايي را پيشنهاد دهيد.

براي مشتري كه در چند زمينه پيشرفته است ، مي گويند روند ، برنامه ريزي و ظرفيت ، اما در ديگران مانند دانش و ظرفيت ضعيف تر است ، اين ممكن است نشان دهد كه براي كمك به مشتري در اولويت كار بايد به تلاشها توجه كنيد. آن را در صف شلوغ.

براي مشتري كه در حال حاضر در سراسر تخته پيشرفته است ، نقش شما ممكن است اين باشد كه دستگاه را در حال اجرا نگه داريد و در عين حال به آنها كمك كند مناطق جزئي پيشرفت را مشاهده كنند تا بتوانند آنرا تكرار كرده و روند كار را بهبود بخشند. اين مشتري همچنين ممكن است براي استراتژي هاي جستجوي پيشرفته تر و توصيه هاي تاكتيكي ، يا شايد ادغام هاي قوي تر در رشته هاي اضافي آماده باشد.
يك پا جلوي ديگري

اين نادر است كه ما در دنياي تحولات اساسي زندگي مي كنيم و همه چيز را به صورت گسترده انجام مي دهيم و شاهد تغيير حماسه در طول شب هستيم. ما ترفند مي كنيم ، تست مي كنيم ، ياد مي گيريم و تكرار مي كنيم. يك مدل بلوغ يك زنجيره است و مارك ها بايد از يك مرحله به مرحله ديگر تكامل يابند. پرش از سطح گزينه اي نيست. برخي نيز ممكن است اين را يك رويكرد "خزيدن ، راه رفتن ، دويدن" بنامند.

هدف شما به عنوان مشاور جستجوي مطمئن آنها كمك به جهش آنها از مرحله 2 تا مرحله 5 نيست. انجام اين مسير و سرعت رشد بسيار دشوار و نادر است. درعوض ، تلاشهاي خود را بر نحوه دستيابي مشتري به مرحله بعدي طي 12 ماه آينده متمركز كنيد. با پيشرفت مدل بلوغ ، مدت زماني كه براي باز كردن سطح بعدي لازم است ممكن است طولاني تر و طولاني تر شود.

بلوغ جستجوي سازماني

براي ديدن نسخه در اندازه كامل ، روي تصوير كليك كنيد.

حتي وقتي يك سازمان به مرحله 5 مي رسد ، كار شما / آنها انجام نمي شود. سازمان هاي سطح كارشناسي ارشد همچنان به پيشرفت و بهينه سازي فرآيندها و قابليت هاي خود ادامه مي دهند.
خط پايان براي جستجوي بلوغ وجود ندارد

يك عبارت آشپزي فرانسوي با نام "mise en place" وجود دارد كه به آن اشاره دارد كه همه چيز را - مواد تشكيل دهنده ، ابزار ، دستور العمل - در جاي خود دارد تا بتوانيد با موفقيت بيشتري آشپزي را شروع كنيد. چندين عامل اصلي براي اجراي موفقيت آميز پروژه وجود دارد: خريد ، فرآيند ، دانش و مهارت ، ظرفيت ، برنامه ريزي و موارد ديگر.

هنگامي كه مشتري شما منحني بلوغ را تحقق مي بخشد ، فقط هنگامي كه يك پروژه از ريل هاي كشويي ، به شامل اين موارد در زمان واقعي و واكنشي ، براي پيش بيني اين موارد قبل از هر پروژه ، گذار از فكر كردن در مورد جنبه ها را مي بينيد و احساس خواهيد كرد. كوشش براي آمادگي در اصل ، مشتري مي تواند از اين كه قادر به هجي كردن "SEO" در ساخت SEO در بخشي از DNA خود نيست ، با بالا رفتن از اين منحني هاي بلوغ حركت كند.

مهم است كه به طور دوره اي بحث در مورد بحث مدل بلوغ را مرور كنيد - توصيه مي كنم حداقل سالانه چنين كاري انجام دهيد تا سطح مشتري و تنظيم مجدد با مشتري باشد. انجام مجدد اين تمرين مي تواند ما را به يادآوري مكث و تأمل در مورد آنچه كه از اولين امتياز به دست آورده ايم ، بياندازيم. همچنين مي تواند ذينفعان را مجدداً انرژي بخشد تا در سال آينده پيشرفت بيشتري داشته باشند.

درباره HeatherPhysioc -

هدر فيزيوك مدير گروه اكتشافي است كه شيوه هاي جستجوي ارگانيك و عملكرد محتوا را در VML ، يك آژانس جهاني كه مقر آن در شهر كانزاس است مستقر مي كند. وي فارغ التحصيل دانشكده روزنامه نگاري در دانشگاه ميسوري كلمبيا است و داراي مدرك MBA اجرايي از دانشگاه راكورست است. او عاشق مسافرت ، سگ و دونات است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۴۹:۲۹ ] [ ترافيگ سئو ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By blog9 :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب