ترافيك سئو
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 0
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

انتخاب دامنه كار بزرگي است و چيزهاي زيادي نيز در آن وجود دارد. حتي با وجود همه مواردي كه براي تعيين URL شما ايجاد مي شود ، دو سؤال اساسي براي پرسيدن وجود دارد كه بايد تصميم گيري شما را راهنمايي كند: اهداف من چيست و چه چيزي براي كاربران من بهترين است؟ در نسخه امروز جمعه Whiteboard ، ما از استقبال كامرون Jenkins ، SEO Wordsmith ما به نمايش ، خوشحاليم و به ما ياد داد تا همه چگونگي انتخاب دامنه اي را انتخاب كنيد كه با اهداف تجاري شما هماهنگ باشد و از آنها پشتيباني كند.

رويكرد مبتني بر هدف به انتخاب دامنه

براي باز كردن نسخه با وضوح بالا در يك برگه جديد ، روي تصوير تخته سفيد كليك كنيد!
رونويسي فيلم

هي همه. به نسخه جمعه Whiteboard به اين هفته خوش آمديد. نام من كامرون جنكينز است ، و من SEO Wordsmith در موز هستم. امروز مي خواهيم در مورد يك رويكرد مبتني بر اهداف در انتخاب نوع دامنه يا انتخاب دامنه صحبت كنيم.

در حال حاضر سؤالات زيادي در صنعت سئو وجود دارد و من به عنوان يك آژانس ، من قبلاً در يك آژانس كار مي كردم و بسياري از مواقع مشتريان از ما سؤال مي كردند ، "آيا بايد ميكروسايت انجام دهم؟ آيا بايد زير دامنه اي را انجام دهم؟ آيا بايد تمام سايتهايم را ادغام كنم؟ " در مورد تأثير SEO در همه اين انواع مختلف از انتخاب دامنه ، سردرگمي زيادي وجود دارد ، و مطمئناً براي هر نوع تغييراتي در SEO وجود دارد ، اما امروز قصد داريم تا رويكرد كمي متفاوت داشته باشيم و ابتدا روي اهداف متمركز شويم. اهداف تجاري شما چيست؟ اهداف شما براي وب سايت شما چيست؟ اهداف شما براي كاربرانتان چيست؟ و سپس انتخاب دامنه اي كه با آن اهداف مطابقت داشته باشد. در پايان ، به جاي آنچه براي سئو بهتر است ، مي خواهيم اميدوار باشيم جواب دهيم ، "چه چيزي به بهترين وجهي براي اهداف بي نظير من است؟"
قبل از شروع ... تعريف كنيم!

قبل از شروع ، بياييد تعاريف سريع را شروع كنيم تا همه ما بدانيم كه در مورد چه چيزي صحبت مي كنيم و چرا همه اصطلاحات مختلف مورد نظر ما از آنها استفاده مي كنيم.
دامنه اصلي

دامنه اصلي ، اين اغلب در بعضي موارد به دامنه اصلي گفته مي شود. اين چيزي است كه قبل از dot com يا TLD ديگر شماست. بنابراين YourSite.com ، قبل از آن زندگي مي كند.

زير دامنه

دامنه فرعي نام دامنه سطح سوم براي دامنه شما است. به عنوان مثال ، Blog.YourSite.com ، اين يك دامنه فرعي خواهد بود.
زير پوشه

يك زير پوشه يا بعضي از افراد اين فرعي را فرعي مي نامند ، اين پوشه هايي هستند كه در حال دات كام هستند. يك مثال مي تواند YourSite.com/blog باشد. اين / وبلاگ پوشه است. اين يك زيرپوشه است.
ميكروسيت

يك ميكروسيت ، پيرامون اين نوع انتخاب دامنه ، بسياري از اصطلاحات مختلف وجود دارد ، اما اين فقط يك دامنه كاملاً جدا از دامنه اصلي شماست. تمركز معمولاً كمي بيشتر از موضوع وب سايت اصلي شما طاقچه است.

اين مي تواند YourSite1.com و YourSite2.com باشد. آنها دو حوزه كاملاً كاملاً جدا از هم هستند.
اهداف تجاري كه مي توانند بر ساختار دامنه تأثير بگذارند

در مرحله بعد قصد داريم در مورد اهداف تجاري صحبت كنيم كه مي توانند بر ساختار دامنه تأثير بگذارند. اهداف تجاري مختلف زيادي وجود دارد. شما مي خواهيد براي رشد درآمد. شما مشتري بيشتري مي خواهيد. اما ما به طور خاص در اينجا در مورد انواع اهداف تجاري كه مي تواند در انتخاب دامنه تأثير بگذارد صحبت خواهيم كرد.
1. گسترش مكانها / محصولات / خدمات

اولين موردي كه در اينجا مي خواهيم درباره آن صحبت كنيم اين است كه تجارت مي خواهد مكانهاي خود ، محصولات يا خدمات آنها را گسترش دهد. آنها مي خواهند رشد كنند. آنها مي خواهند به نوعي گسترش پيدا كنند. مثالي كه دوست دارم از آن استفاده كنم اين است كه بگويم اين فروشگاه لباس دو مكان دارد. آنها دو فروشگاه دارند. آنها يكي در دالاس و ديگري در فورت ورث دارند.

بنابراين آنها دو وب سايت - CoolClothesDallas.com و CoolCl لباسFortWorth.com را راه اندازي مي كنند. اما مشكل اينجاست كه اگر شما مي خواهيد رشد كنيد ، مي خواهيد فروشگاه هايي در آستين ، هيوستون و غيره باز كنيد. شما اين سابقه را تعيين كرده ايد كه مي خواهيد براي هر مكان ديگري دامنه متفاوتي داشته باشيد ، اينگونه نيست. واقعا اثبات آينده مقياس سخت است. هر بار كه وب سايت جديدي را راه اندازي مي كنيد ، كار زيادي براي راه اندازي آن انجام مي شود ، كارهاي زيادي براي حفظ آن انجام مي دهيد.

بنابراين اگر قصد داريد در حال رشد و ورود به مكان هاي جديد يا محصولات يا خدمات يا هر آنچه ممكن است باشد باشد ، فقط مطمئن شويد كه يك ساختار دامنه را انتخاب مي كنيد كه در آن متناسب باشد. به طور خاص ، من مي گويم دامنه اصلي اصلي با زير پوشه ها براي محصولات يا خدمات مختلف شما ، بهترين شرط بندي براي آن وضعيت است. بنابراين شما YourSite.com/Product1 ، / Product2 را در اختيار داريد و در مورد آن به اين معنا صحبت مي كنيد زيرا همه اين موارد مرتبط است. اين همه موضوع يكسان است اين اثبات آينده تر است. افزودن صفحه ساده تر از راه اندازي دامنه كاملاً جديد آسانتر است.
2. وجوه متمايز تجارت را جدا كنيد

بنابراين يكي ديگر از اهداف تجاري كه مي تواند بر ساختار دامنه شما تأثير بگذارد اين است كه تجارت مي خواهد جنبه هاي مشخصي را در تجارت خود ايجاد كند. مثالي كه فهميدم واقعاً مفيد است اين است كه Apple.com داراي يك زير دامنه براي Trailers.Apple.com است.

اكنون ، من اپل نيستم. من واقعاً نمي دانم چرا آنها اين كار را انجام مي دهند ، اما بايد تصور كنم كه اين بدان دليل بوده است كه اهداف و كاربردهاي متفاوتي براي انواع مختلفي از مطالب وجود دارد كه در زير دامنه در مقابل سايت اصلي زندگي مي كنند. بنابراين تريلرها داراي تريلرهاي فيلم ، مطالب مختلف زيادي هستند و Apple.com بيشتر در مورد محصولات مصرفي خود صحبت مي كند ، بيشتر درباره آن نوع چيزها.

بنابراين مخاطبان كمي متفاوت هستند. اهداف بسيار متفاوت است. در آن شرايط ، اگر چنين وضعيتي داشته باشيد و مطابق با مشاغل شما باشد ، مي خواهيد آنرا جدا كنيد ، مخاطب متفاوتي دارد ، ممكن است بخواهيد يك زير دامنه يا شايد حتي يك ميكروسايت در نظر بگيريد. فقط بخاطر داشته باشيد كه براي حفظ هر دامنه اي كه راه اندازي مي كنيد ، تلاش زيادي مي شود.

بنابراين مطمئن شويد كه منابعي براي اين كار داريد. اگر منابع نداشتيد ، مي توانستيد آن را در دامنه اصلي قرار دهيد. اما اگر كمي جدايي بيشتري مي خواهيد ، جنبه هاي مختلف كسب و كار شما بسيار متفاوت است و نمي خواهيد كه آنها واقعاً در همان دامنه در ارتباط باشند ، مي توانيد آن را با يك زير دامنه يا يك ميكروسيت جدا كنيد. فقط ، مجدداً اطمينان حاصل كنيد كه از منابع لازم براي حفظ آن برخوردار هستيد ، زيرا هرچند كه هر دو از توانايي مساوي براي رتبه بندي برخوردار هستند ، اين تلاشي است كه با هر وب سايت جديدي كه راه اندازي مي كنيد افزايش مي يابد.
3. زير گروه هاي منحصر به فرد با مارك متفاوت

سه ، هدف ديگر تمايز به زير مجموعه هاي مارك منحصر به فرد است. اين موارد زيادي را كه من در فضاي مراقبت هاي بهداشتي مشاهده كرده ام ، وجود دارد. بنابراين سايتهايي كه من روي آن كار كرده ام ، مي گويند كه آنها جو اسميت سلامتي دارند و اين سيستم بهداشتي ، سيستم بهداشتي چتر است. سپس درون آن شما غدد درون ريزولوژي جو اسميت را داريد.

معمولاً در آن دسته از موقعيت ها ، آنها داراي مارك تجاري كاملاً متفاوت هستند. آنها در يك مكان متفاوت قرار دارند. آنها به يك مخاطب متفاوت ، يك جامعه متفاوت مي رسند. بنابراين در شرايطي كه من مي بينم ، به خصوص مراقبت هاي بهداشتي ، معمولاً اين منابع را براي راه اندازي و حفظ دامنه كاملاً متفاوت براي آن زير مجموعه با مارك منحصر به فرد ، دارند و اين ممكن است معقول باشد.

باز هم ، مطمئن شويد كه از منابع برخوردار هستيد. اما اگر از نظر محتوايي كه در وب سايت اصلي شما وجود دارد ، بسيار متفاوت است ، چه در زمينه برندسازي و چه در مخاطب يا با قصد ، از اين رو ممكن است من فكر كنم كه آنها را از هم جدا كنم. نمونه ديگر اين امر گاهي اوقات شما يك شركت مادر داريد و آنها شركت هاي مختلف زيادي را در اختيار داريد ، اما اين جايي است كه اين شباهت ها متوقف مي شوند.

آنها فقط متعلق به شركت مادر هستند. تمام شركتهاي فرعي مختلف هيچ ارتباطي با يكديگر ندارند. احتمالاً مي گويم عاقلانه ترين اين است كه آن ها را در حوزه هاي منحصر به فرد خود جدا كنيم. آنها مطمئناً مارك منحصر به فردي دارند. آنها شركتهاي كاملاً متفاوتي هستند. آنها فقط متعلق به همان شركت هستند. در چنين شرايطي ممكن است مجدداً جدا كردن آنها معقول باشد ، اما فقط بدانيد كه آنها هيچ فايده اي براي يكديگر ندارند زيرا فقط حوزه كاملاً جداگانه اي هستند.
4- مبارزات موقت يا فصلي

چهارمين هدف تجاري كه مي خواهيم در مورد آن صحبت كنيم يك كمپين موقت يا فصلي است. اين يك مورد معمولي نيست ، اما من مي دانستم كه فقط به آن اشاره مي كنم. گاهي اوقات يك تجارت مي خواهد كنفرانسي را برگزار كند يا حامي يك رويداد باشد يا توجه بسياري از رسانه ها را در مورد ابتكار عمل جداگانه از آنچه انجام مي دهد يا پيشنهادات تجاري آنها را به خود جلب مي كند ، و اين فقط بيشتر يك نوع فصلي مبتني بر وقايع است.

در چنين شرايطي ممكن است انجام ميكروسايت كاملاً مناسب براي آن رويداد منطقي باشد. لازم نيست. به عنوان مثال ، Moz داراي MozCon است و در زير پوشه Moz.com/MozCon قرار دارد. لازم نيست اين كار را انجام دهيد ، اما اگر مي خواهيد آن را منحصر به فرد از آن استفاده كنيد ، گزينه اي براي شماست.

همچنين مي تواند براي مطبوعات واقعاً خوب باشد. من فقط در تجربه خودم متوجه شده ام ، نمي دانم كه اين امر به طور گسترده اي رايج است ، اما گاهي اوقات مطبوعات تمايل دارند كه فقط به صفحه اصلي پيوند خورده باشند ، زيرا اين همان چيزي است كه آنها مي دانند. آنها به صفحه خاصي در سايت شما پيوند ندارند. آنها هميشه نمي دانند كه در آن واقع شده است. پيوند دادن به دامنه اصلي ساده تر است. اگر مي خواهيد براي اين رويداد پيوندهايي بسازيد كه واقعاً مرتبط هستند ، ممكن است بخواهيد يك ميكروسيت يا چيزي شبيه به آن انجام دهيد.

فقط مطمئن شويد كه وقتي اين رويداد به پايان رسيد ، فقط اجازه ندهيد آنجا شناور شود و بميرد. به خصوص اگر در اين قسمت پيوندها و توجههايي ايجاد مي كنيد ، مطمئن شويد كه 301 را به اين دليل كه منطقي به وب سايت اصلي خود برگردانيد ، باز مي كنيد. كمپين هاي موقت يا فصلي ، كه مي تواند راهي براي پيشروي باشد - ميكروسايت ، زير پوشه. شما گزينه هاي مختلفي در آنجا داريد.
5- آژانس يا مشاور جديد را امتحان كنيد

سرانجام آخرين هدفي كه مي خواهيم در مورد آن صحبت كنيم مي تواند ساختار دامنه را تحت تأثير قرار دهد ، آزمايش يك آژانس يا مشاور جديد است.

اكنون اين يكي در قلب من جايگاه ويژه اي دارد كه تقريباً هفت سال در اين آژانس كار كرده ام. اين در واقع بسيار رايج است و من مي توانم با مشاغلي كه در اين شرايط قرار دارند همدلي كنم. آنها قصد دارند كليدهاي دامنه خود را به يك شركت كاملاً جديد تحويل دهند. آنها كاملاً نمي دانند كه آيا هنوز به آنها اعتماد داريد يا نه.

به خصوص اين مورد در مورد اين مسئله است كه اگر يك كسب و كار داراي يك حوزه واقعاً قوي است كه آنها در طول زمان ايجاد كرده اند. اين واقعا ترسناك است كه فقط به شخصي اجازه دهيد دامنه شما را به دست بگيرد. در مواردي كه با آنها روبرو شده ام ، تجارت ادامه مي يابد ، "سلام ، ما دوست داريم شما را آزمايش كنيم. ما فكر مي كنيم شما عالي هستيد. هرچند ، شما نمي توانيد دامنه اصلي را لمس كنيد. شما بايد SEO خود را در جايي ديگر انجام دهيد. " اشكالي ندارد ، اما ما در اين شرايط نوعي دستبند هستيم.

در اين مرحله مجبور هستيد از يك وب سايت فرعي يا ميكروسايت ، فقط يك وب سايت كاملاً متفاوت استفاده كنيد. اگر نمي توانيد دامنه اصلي را لمس كنيد ، واقعاً گزينه هاي ديگري غير از اين نداريد. شما فقط بايد يك چيز كاملا جديد را راه اندازي كنيد. در اين شرايط ، بسيار نااميد كننده است ، در واقع براي SEO ها نااميد كننده است زيرا آنها از هيچ چيز شروع نمي كنند.

آنها هيچ اختياري از آن حوزه اصلي ندارند. آنها از چهارم شروع مي كنند. آنها بايد با گذشت زمان اين كار را بكنند. در حالي كه ممكن است ، فقط بدانيد كه اين شما را به عقب برگرداند. شما با استفاده از يك subdomain يا ميكروسيت ، در موقعيتي كه از خط شروع عقب هستيد ، قادر به لمس آن دامنه اصلي نيستيد.

اگر در اين شرايط خود را پيدا كرديد و مي توانيد در اين زمينه مذاكره كنيد ، فقط اطمينان حاصل كنيد كه شركتي كه شما را استخدام مي كند به شما زمان كافي براي اثبات ارزش SEO مي دهد. به هر دليلي اين امتحان شده و درست است ، اما SEO يك ماراتن است. اين يك sprint نيست. پرداخت بازي مانند تبليغات پولي نيست. در آن شرايط فقط اطمينان حاصل كنيد كه هركسي كه شما را استخدام مي كند به شما فرصت كافي مي دهد.

زمان كافي به نوع رقابت به اهداف وابسته است. اگر آنها از شما سؤال كنند ، "سلام ، من مي خواهم شما را براي اين كلمات كليدي واقعاً رقابتي ، با حجم بالا يا گروهي از كلمات كليدي آزمايش كنم و شما فقط يك ماه براي انجام آن داريد" ، شما نوعي مجموعه هستيد تا در آن شرايط شكست بخوريم يا بيشتر از آنها بخواهيد ، يا احتمالاً من آن كار را نمي كردم. بنابراين آزمايش يك آژانس يا مشاور جديد مطمئناً چيزي است كه مي تواند توانايي شما در پرتاب يك نوع دامنه در مقابل ديگري را تحت تأثير قرار دهد.
پله ها!

اكنون كه در مورد همه آن ها صحبت كرده ايم ، من فقط قصد دارم با برخي از مشكلات پيش بروم. بسياري از اينها در حال تكرار هستند ، اما فقط به عنوان يك روش بررسي فقط بايد مراقب اين موارد باشيد.

⃠ عدم اثبات آينده

همانطور كه قبلاً گفتم ، اگر قصد داريد در آينده در حال رشد باشيد ، فقط اطمينان حاصل كنيد كه دامنه شما با برنامه هاي آينده شما مطابقت دارد.
dom دامنه هاي مسابقه دقيق

ذاتاً در حوزه هاي بازي منطبق هيچ مشكلي وجود ندارد. اين درست است كه شما نمي توانيد انتظار داشته باشيد كه با يك دسته از كلمات كليدي مرتبط با تجارت خود يك ميكروسايت راه اندازي كنيد و فقط آن را تنظيم كرده و آن را فراموش كرده و اميدوار باشيد كه كلمات كليدي در دامنه به تنهايي چيزي باشد كه مي تواند آن را به رتبه برساند. . ديگر كار نمي كند مدتي كار نمي شود. شما بايد واقعاً فعالانه در حال افزودن به آن ميكروسيت باشيد.

شايد شما تصميم گرفته باشيد كه اين امر براي تجارت شما معني دارد. عاليه. فقط مطمئن شويد كه منابع را درج كرده ايد تا آن را در خارج از كلمات كليدي موجود در دامنه ارزشمند جلوه دهند.
⃠ بيش از حد خرد

يك مورد كه مي خواهم بگويم اين است كه "آيا ترجيح مي دهيد 3 وب سايت با 10 بك لينك داشته باشيد يا 1 وب سايت با 30 بك لينك؟" اين فقط راهي براي نشان دادن اين مسئله است كه اگر شما منابع لازم براي اختصاص يكسان به هر يك از اين دامنه ها يا زير دامنه ها يا ميكروسايت ها يا هر آنچه را كه تصميم به راه اندازي آن نداريد نداريد ، به اين اندازه قوي نخواهد بود.

معمولاً آنچه من هنگام ارزيابي مشتري يا ساختار دامنه مشتري مي بينم ، معمولاً يك دامنه standout وجود دارد كه كليه محتوا ، تمام اختيارات ، همه بك لينك ها و سپس ساير موارد را فقط به نوعي رنج مي دهد. معمولاً از هم جدا از هم قوي تر هستند. بنابراين ، در حالي كه انجام وب سايت هاي جداگانه كاملاً امكان پذير است ، فقط اطمينان حاصل كنيد كه آنقدر قطعه قطعه نشويد كه بسيار نازك پخش شويد تا در واقع هر كاري موثر در جبهه سئو انجام دهيد.
⃠ ناديده گرفتن تجربه كاربر

به وب سايت هاي خود از نگاه كاربران خود نگاه كنيد. اگر كسي قصد دارد به صفحه نتايج جستجو برود و Google نام كسب و كار شما را جستجو كند ، آيا مي خواهد پنج وب سايت را در آنجا ببيند؟ اين نوع گيج كننده است ، مگر اينكه آنها با مارك هاي بسيار متفاوت و متفاوت نيت كنند. آنها احتمالاً گيج خواهند شد.

مانند ، "آيا اين جايي است كه من براي تماس با شغل شما تماس مي گيرم؟ چگونه در مورد اين؟ آيا اين است؟" فقط روش هاي مختلف زيادي وجود دارد كه مي تواند باعث سردرگمي شود ، بنابراين اين موضوع را در خاطر داشته باشيد. همچنين اگر وب سايتي داريد كه در آن دو مخاطب كاملاً متفاوت را در وب سايت خود مطرح مي كنيد - اگر به عنوان مثال يك مصرف كننده مي تواند در حال مرور بلوز باشد و سپس به نوعي به طور تصادفي در بخشي كه فقط براي كارمندان است پايان يابد - اين براي كاربر كمي گيج كننده است. تجربه.

حتماً آن را گيت كنيد يا آن را به عنوان يك زير دامنه يا يك ميكروسيت درست كنيد. فقط كافي است آنها را از هم جدا كنيد اگر اين امر براي كاربر اصلي شما گيج كننده باشد.
⃠ تنظيم كنيد و آن را فراموش كنيد

همانطور كه گفتم ، من اين كار را تكرار مي كنم فقط به اين دليل كه بسيار مهم است. هر نوع دامنه توانايي رتبه برابر دارد. واقعاً چنين مي كند

اين فقط تلاشي است كه با هر وب سايت جديد سخت تر و سخت تر مي شود. فقط مطمئن شويد كه شما فقط تصميم به انجام ميكروسيت و زير دامنه نمي گيريد و سپس كاري با آنها انجام نمي دهيد. اين مي تواند يك انتخاب كاملاً خوب باشد. فقط مطمئن شويد كه آن را تنظيم نكرده ايد و فراموش مي كنيد ، كه در واقع منابع داريد و اين توانايي را داريد كه ساخت و سازها را ادامه دهيد.
over قصد همپوشاني بين دامنه ها

آخرين موردي كه من در بخش مشكلات صحبت خواهم كرد ، همپوشاني بين دامنه هاست.

من مي بينم كه اين يك نوع چيزهاي زيادي است. اين مي تواند مانند يك كارخانه شراب سازي باشد. بنابراين آنها tastings.wicult.com يا چيزي شبيه به آن دارند. در آن شرايط ، زير دامنه Tasting همه آنها در مورد چشيدن شراب ، اتاق چشيدن آنها صحبت مي كند. خيلي روي آن طاقچه كارشان تمركز دارد. اما سپس در Winery.com آنها همچنين مطالب گسترده اي درباره سليقه ها دارند. خوب ، شما در آنجا همپوشاني داريد و به نوعي باعث مي شويد كه خودتان كارهاي بيشتري را نسبت به آنچه انجام دهيد انجام دهيد.

من يكي يا ديگري را انتخاب مي كردم و هر دو را انتخاب نمي كردم. اگر تصميم به انجام دامنه هاي جداگانه ، زير دامنه ها ، ميكروسيت ها و آن نوع از چيزهاي ديگر داريد ، فقط اطمينان حاصل كنيد كه در آنجا هيچ همپوشاني وجود ندارد. اطمينان حاصل كنيد كه هيچ همپوشاني وجود ندارد و هر يك از آنها هدف مشخصي دارند.
دو سوال مهم براي تمركز بر روي:

حالا كه ما به پايان اين پايان رسيديم ، من واقعاً مي خواهم كه فرسوده اين دو سؤال باشد. فكر مي كنم با تمركز روي اين دو سؤال ، انتخاب دامنه بسيار ساده تر خواهد شد.

من چه كاري مي كنم انجام دهم؟ اهداف چيست؟ چه كاري مي كنم انجام دهم؟ ابتدا روي آن تمركز كنيد. دوم از همه ، و احتمالاً مهمترين ، چه چيزي براي كاربران من بهترين است؟ بنابراين روي اهداف خود تمركز كنيد ، روي كاربران خود متمركز شويد و فكر مي كنم روند انتخاب دامنه بسيار ساده تر خواهد شد. به هيچ وجه آسان نيست.

برخي از موقعيت هاي بسيار پيچيده وجود دارد ، اما فكر مي كنم در نهايت اگر روي اهداف و كاربران خود توجه كنيد ، بسيار ساده تر خواهد شد. اگر نظري در مورد انتخاب دامنه داريد كه فكر مي كنيد شناخت ديگران براي آنها مفيد است ، لطفاً آن را در نظرات زير به اشتراك بگذاريد. اين براي جمعه Whiteboard اين هفته است ، و هفته آينده براي يك نفر ديگر برگرديد. از همه متشكرم

رونويسي ويديو توسط Speechpad.com

درباره KameronJenkins -

كامرون جنكينز يك بازارياب ديجيتال است كه در بازاريابي محتوا و سئو تخصص دارد. وقتي او استراتژي هاي محتوا را جمع نمي كند ، مي توانيد او را در مورد محتوا و جستجوگرها صحبت كنيد يا درمورد آن براي نشرياتي مانند Moz و Journal Engine Search بنويسيد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۵۰:۵۶ ] [ ترافيگ سئو ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By blog9 :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب