همه ساله ، ما يك مرور كلي درباره همه به روزرساني هايي كه ما در ابزارهاي خود ايجاد كرده ايم و اينكه چگونه اين تغييرات به نفع مشتريان و اعضاي انجمن Moz است ، سود مي برد. تا كنون ، سال 2018 گردباد فعاليت در اينجا در موز بوده است - نه تنها يك به روزرساني گسترده و مورد انتظار را براي ابزار ساخت لينك خود منتشر كرديم ، بلكه ما همچنين در حال بهبود و به روزرساني سيستم ها و ابزارهاي موجود در سراسر صفحه هستيم تا Moz خود را بسازيم. حتي بهتر تجربه كن براي اين منظور ، ما يك گذشته نگر از اواسط سال به اشتراك مي گذاريم تا با پيشرفت باورنكردني پيشرفتي كه انجام داده ايم ، همگام باشد.
ما بازخوردهاي شگفت انگيز زيادي را از مشتريان دريافت مي كنيم در مورد نقاط درد كه آنها تجربه مي كنند و پيشرفت هايي كه مايل به ديدن آنها هستند. مردمي ، ما شما را مي شنويم .
ما نه تنها برخي از سيستمهاي داخلي خود را به صورت انبوه بازسازي كرديم تا بتوانيم داده هاي بهتري در اختيار شما قرار دهيم ، بلكه روشهاي جديدي را براي نمايش و گزارش آن داده ها ايجاد كرديم و ابزارها را دقيق تر و مفيدتر از گذشته كرديم.
اگر وظيفه دستيابي به موفقيتهاي ارگانيك را بر عهده داشته ايد ، مي دانيم كار شما آسان نيست. شما به ابزاري نياز داريد كه كار را انجام داده و خوب انجام دهيد. ما فكر مي كنيم موز تحويل داد.
پيشرفت هاي 2018 ما را تا كنون بررسي كنيد:
فهرست پيوندهاي جديد ما: بزرگتر ، تازه تر ، بهتر از هميشه
شاخص پيوند ما مورد بازنگري اساسي قرار گرفته است: اكنون 20 برابر بزرگتر و 30 برابر تازه تر از گذشته است. اين داده هاي فهرست پيوند جديد از طريق API Mozscape و همچنين در بسياري از ابزارهاي Moz Pro از جمله Campaigns ، Keyword Explorer ، MozBar و Fresh Web Explorer يكپارچه شده است. اما بدون شك بزرگترين و پيش بيني شده ترين بهبود شاخص لينك جديد به ما اجازه داده است ، راه اندازي Link Explorer بود كه ما در اواخر ماه آوريل به عنوان جايگزيني براي Open Site Explorer معرفي كرديم.
پيوند اكسپلورر با ارائه داده هاي بيشتر ، داده هاي تازه تر ، و راههاي بهتري براي تجسم آن داده ها بر سلف خود آدرس مي دهد و بهبود مي بخشد. با پاسخ به ويژگي طولاني پرسيده شده در OSE ، Link Explorer شامل معيارهاي تاريخي است و همچنين لينكهاي تازه كشف شده و گمشده را نيز پوشش مي دهد:
در زير فقط چند مورد از روشهاي مختلفي كه Link Explorer ارائه مي دهد برخي از بهترين داده هاي لينك موجود است:
فهرست پيوند Link Explorer تقريباً 4.8 تريليون URL دارد - 20 برابر بزرگتر از OSE و از شاخص Ahrefs (3 تريليون صفحه) و شاخص تازه Majestic (1 تريليون صفحه p) پيشي مي گيرد.
Link Explorer 30 برابر جديد تر از OSE است. همه به روزرساني داده ها هر 24 ساعت.
ما معتقديم كه لينك اكسپلورر در نمايه بودن پيوند وب با وب چگونه منحصر به فرد است و در نتيجه به كيفيت داده ها مي توانيد اعتماد كنيد.
پيوند اكسپلورر نزديكترين نمايه robots.txt به Google را در بين سه فهرست پيوند اصلي دارد ، به اين معني كه ما از پيوندهاي بيشتري كه گوگل دريافت مي كنيم ، بيشتر دريافت مي كنيم.
ما همچنين Domain Authority ، Page Authority و Spam Score را بهبود بخشيديم. اندازه و طراوت شاخص ما به ما اين امكان را مي دهد تا امتياز DA و PA پايدار تري ارائه دهيم. گرچه همچنان كه نوسان شاخص در نوسان خواهد بود (كه هميشه از نظر طراحي بوده است) ، به اندازه آنچه در Open Site Explorer بود ، چشمگير نخواهد بود.
نمايه پيوند خود را كاوش كنيد
مي توانيد با خواندن اعلاميه سارا برد ، ديدن جمعه صفحه سفيد رند ، يا مراجعه به راهنماي راهنماي Link Explorer اطلاعات بيشتري در مورد Link Explorer كسب كنيد . اگرچه هنوز در بتا وجود دارد ، Link Explorer از قبل كيفيت داده ها ، قابليت هاي تازه و قابليت هاي OSE را از بين مي برد. به دنبال پيشرفت هاي پيوسته براي پيوند اكسپلورر باشيد ، زيرا ما همچنان به تكرار آن مي پردازيم و ويژگي هاي كليدي بيشتري را اضافه مي كنيم.
Grader جديد و بهبود يافته در صفحه
On-Page Grader موز تعميرات اساسي و بسيار مورد نياز را كسب كرد! نه تنها ما رابط كاربري را با يك ظاهر و احساس جديد تازه كرديم بلكه ويژگيهاي جديدي نيز به آن افزوديم و براساس داده هاي خود بهبود پيدا كرديم.
در داخل Grader On-Page جديد ، خواهيد يافت:
نوار اندازه گيري به روز شده براي نشان دادن عنوان صفحه ، توضيحات متا و تعداد كلمات كليدي موجود. نيازي به حفر كد منبع نيست!
امتياز بهينه سازي به روز شده براي هماهنگي با ويژگي صفحه بهينه سازي كه در داخل كمپين ها و در MozBar است . به جاي نمره نامه (A-F) ، اكنون شما براي اندازه گيري دقيق تر عملكرد بهينه سازي صفحه ، داراي صفحه امتياز (0-100) هستيد.
فاكتورهاي صفحه اكنون طبقه بندي شده اند ، بنابراين مي توانيد ببينيد چه چيزي به صفحه امتياز شما آسيب مي رساند يا به شما كمك مي كند.
عوامل روي صفحه با اهميت سازماندهي مي شوند ، بنابراين مي توانيد تلاش هاي خود را در اولويت قرار دهيد. قرمز اهميت زيادي را نشان مي دهد ، رنگ زرد حاكي از اهميت متوسط و آبي رنگ اهميت كمتري دارد.
On-Page Grader يك روش عالي براي بررسي سريع چگونگي بهينه سازي صفحه براي يك كلمه كليدي مشخص است. در اينجا نحوه عملكرد آن آمده است.
صفحه و كلمه كليدي مورد نظر خود را براي رتبه بندي اين صفحه وارد كنيد ...
… و Grader On-Page ليستي ليستي از پيشنهادات را براي بهبود بهينه سازي در محل شما برمي گرداند.
آن را بررسي كنيد!
داده هاي رتبه بندي كلمات كليدي در حال حاضر براي كانادا ، انگليس و استراليا در دسترس است
ما بسيار هيجان زده مي شويم اعلام كنيم كه ، فقط هفته گذشته ، داده هاي بين المللي به ويژگي هاي Keyword Explorer به كليد واژه هاي سايت اضافه شده اند! اينك به مشتريان Moz Pro اجازه مي دهد ببينند كلمات كليدي آنها را براي چه رتبه هايي ارزيابي كرده و ميزان ديد خود را در بين ميليون ها SERP ارزيابي مي كند ، اكنون ايالات متحده ، كانادا ، انگلستان و استراليا را شامل مي شود! كلمات كليدي توسط سايت يك ويژگي جديد در كلمه كليدي اكسپلورر است ، كه فقط در اكتبر گذشته اضافه شده است تا نشان دهد كه تعداد دامنه ها ، دامنه فرعي يا صفحه براي چه تعداد كلمات كليدي است.
آيا مي خواهيد ببينيد كه كلمات كليدي سايت شما در ايالات متحده ، انگليس ، كانادا يا استراليا براي چه رتبه هايي قرار دارد؟
ببينيد براي چه رتبه اي مي گيريد
استفاده از آن آسان است - فقط يك كشور را از منوي كشويي به راست انتخاب كنيد. اين به شما نشان مي دهد كه يك دامنه يا صفحه براي كدام كشور از يك كشور خاص رتبه بندي مي كند.
On-Demand Crawl اكنون در دسترس است
مي دانيم رديابي تغييرات سايت شما در زمان واقعي مي تواند مهم باشد. به همين دليل ، در تاريخ 29 ژوئن ، ما ابزار حسابرسي سايت ميراث خود ، Crawl Test را با جايگزيني جديد و پيشرفته Crawl جايگزين مي كنيم:
اين كه آيا شما نياز به بررسي مجدد تغييري كه ايجاد كرده ايد يا به گزارش يكجانبه نياز داريد ، جديد On-Demand Crawl يك تجربه به روز شده را براي مشتريان Moz Pro ارائه مي دهد:
گزارش هاي خزيدن سريعتر و در دسترس هستند زودتر ، به شما امكان مي دهند سايت خود ، مشتري جديد يا آينده نگر يا رقابت را سريع ارزيابي كنيد.
اكنون مشكلات سايت شما براساس نوع و كميت شماره طبقه بندي شده است ، و تشخيص كار بر روي كار و نحوه اولويت بندي را آسان تر مي كند:
در حال حاضر توصيه هايي براي چگونگي حل هر مسئله به همراه منابع موجود در مورد دليل اهميت اين موضوع ارائه شده است:
گزارش هاي حسابرسي سايت اكنون بسته بندي و ارائه با صادرات PDF آسانتر از هميشه است.
طراحي به روز و تازه و UX!
On-Demand Crawl اكنون در Moz Pro موجود است. اگر كنجكاو هستيد كه چگونه كار مي كند ، آن را بررسي كنيد:
On-Demand Crawl را امتحان كنيد
پيشرفت در اعلان ابزار و تصاوير
داشبورد ابزار و سيستم اطلاع رساني ايميل Moz هميشه با زمان واقعي بروزرساني داده ها همگام سازي نمي كند. بعضي اوقات ، مشتريان قبل از پيدايش داده ها ، يك ايميل دريافت مي كنند يا تاريخ هاي به روز شده را در داشبورد خود مشاهده مي كنند ، كه منجر به سردرگمي مي شود. ما روند كار را ساده تر كرده ايم و اكنون مشتريان ديگر نيازي به تعجب ندارند كه داده هاي آنها كجاست - مي توانيد مطمئن باشيد كه به محض اطلاع شما داده هاي شما منتظر شما در Moz Pro هستند.
رتبه ردياب در حال چسبيدن به اطراف است
در حالي كه در ابتدا قصد داشتيم ردياب ردياب را در ابتداي ژوئن بازنشسته كنيم ، تصميم گرفتيم با توجه به بازخوردهايي كه از مشتريان دريافت كرديم ، خاموش شويم. هدف ما در بازنشستگي Rank Tracker اين بود كه Moz Pro با حذف افزونگي در اختيار داشتن دو گزينه براي رديابي رتبه بندي كلمات كليدي (Rank Tracker و Campaigns) ، حركت در آن را آسان تر كنيم ، اما بعد از شنيدن اينكه چند نفر از آنها استفاده مي كنند و ارزش رتبه بندي ردياب را دارند ، و بعد از وزن گيري از گزينه هاي ما ، ما تصميم گرفتيم بازنشستگي آن را به تعويق بيندازيم تا اينكه راه حلي بهتر از تعطيل كردن آن داشته باشيم.
در حال حاضر ، ما بر روي يادگيري بيشتر از جامعه خود در مورد آنچه اين ابزار را بسيار ارزشمند مي كند متمركز شده است ، بنابراين اگر بازخوردي در مورد Rank Tracker داريد ، اگر نظر سنجي خود را انجام دهيد ، ما آن را دوست داريم . اطلاعاتي كه از اين نظرسنجي جمع مي كنيم به ما كمك مي كند تا راه حل بهتري براي شما ايجاد كنيم!
به روزرساني هاي آكادمي موز
دوره هاي پيشرفته جديد SEO
در پاسخ به علاقه روزافزون به آموزش هاي پيشرفته و خاص ، موزيس هم اكنون كلاس ها و سمينارهاي مداوم را درمورد موضوعاتي مانند سئو تجارت الكترونيكي و مميزي هاي فني سايت ارائه مي دهد . اگر مبحث پيشرفته اي وجود دارد كه مي خواهيد در آن آموزش ببينيد ، با مراجعه به https://moz.com/training و پيمايش به برگه "Custom" به ما اطلاع دهيد تا دقيقاً به ما بگوييد چه نوع آموزش را مي خواهيد.
دروس درخواستي
ما اين واقعيت را دوست داريم كه از سراسر جهان مشتري موز داريم ، بنابراين ما هميشه به دنبال راه هاي جديدي براي اسكان كساني در مناطق زماني مختلف و برنامه هايي با برنامه هاي پراكنده هستيم. يك راه جديد كه ما اين كار را انجام مي دهيم ارائه دوره هاي درسي در صورت تقاضا است. وقتي بهترين كار را براي شما انجام داد از آموزش Moz استفاده كنيد. اميدواريم با اين انعطاف پذيري زمانبندي اضافه شده (و با استفاده از مربيان اضافه شده براي بوت شدن) ، اميدواريم كه بتوانيم بيش از گذشته به افراد بيشتري برسيم.
براي مشاهده دوره هاي درخواستي Moz ، به سايت moz.com/training مراجعه كرده و روي برگه "On-Demand" كليك كنيد.
توسعه گواهينامه
تقاضاي فزاينده اي براي يك برنامه صدور گواهينامه معني دار در سئو وجود دارد ، و ما با افتخار مي گويم كه موز براي ارائه ارائه شده است. اين دوره شامل گواهي و نشان براي پروفايل LinkedIn شما خواهد بود. ما قصد داريم اين برنامه را در اواخر سال جاري راه اندازي كنيم ، بنابراين با ثبت نام در Alert Training Moz با ما همراه باشيد!
به ما بگوييد چه فكر مي كنيد!
براي هر يك از پيشرفت هاي 2018 ما بازخورد داريد؟ آيا ايده هايي در مورد روشهاي جديد وجود دارد كه بتوانيم ابزارها و منابع آموزشي خود را بهبود بخشيم؟ در نظرات به ما اطلاع دهيد ! ما عاشق شنيدن از بازارياب هايي مثل شما هستيم. ورودي شما به ما كمك مي كند تا بهترين ابزارهاي ممكن را براي اطمينان از يافتن مطالب شما به صورت آنلاين توسعه دهيم.
اگر شما مشترك Moz Pro نيستيد و هنوز فرصتي براي بررسي اين ويژگي هاي جديد پيدا نكرده ايد ، براي يك آزمايش رايگان ثبت نام كنيد!
درباره NeilCrist -
من حرفه خود را صرف ايده پردازي ، شكل دهي ، ساخت و حمل و نقل محصولات نرم افزاري در شركت هايي كه B2C و B2B از شركتهاي بزرگي مانند مايكروسافت و گروپون گرفته تا سرمايه گذاري هاي مرحله متوسط و اوليه انجام داده ام. در سال 2004 ، من به اولين سرمايه گذاري مورد حمايت من پيوستم و 3 سال در ساختن يك تجارت SaaS در فضاي استخدام گذراندم. در سال 2009 ، من يك استارتاپ محلي براي تجزيه و تحليل محلي ايجاد و رهبري كردم ، مبلغ 2.6 ميليون دلار از امثال شركت هاي Salesforce Ventures و سياتل اتحاد فرشتگان جمع كردم و آنرا در سال 2015 توسط گروه Groupon (NASDAQ: GRPN) كسب كردم.
یکشنبه ۲۱ مهر ۹۸ | ۰۲:۵۲ ۱۰۲ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است