یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

تحقيقات جديد: 35٪ كلمات كليدي محلي رقابتي داراي تبليغات محلي هستند

۱۰۲ بازديد

تحقيقات جديد: 35٪ كلمات كليدي محلي رقابتي داراي تبليغات محلي هستند
SEO محلي | بازاريابي جستجوي پرداخت شده (PPC)
طي يك سال گذشته ، شما ممكن است نوع جديدي از آگهي Google را در جستجوي محلي مشاهده كرده باشيد. به نظر مي رسد چيزي شبيه به اين يكي باشد (در جستجوي "تغيير روغن" از تلفن Pixel من در حومه شيكاگو):



به نظر مي رسد كه اين تبليغات در درجه اول در نتايج موبايل ظاهر مي شود ، با آزمايش محدود در مورد نتايج دسك تاپ. ما تا سال 2016 شايعات در مورد تبليغات محلي را شنيده ايم ، اما جزئيات بسيار كمي دارد. اين تبليغات چقدر شايع است و شما بايد آنها را جدي بگيريد؟

11،000 SERP: خلاصه سريع
براي اين مطالعه ، ما تصميم گرفتيم به 110 كلمه كليدي (در 11 دسته) در 100 شهر اصلي آمريكا بپردازيم. ما با توجه به مشاهدات ما به عنوان جستجوگرها ، عمداً بر كلمات كليدي رقابتي متمركز شده ايم و فرض مي كنيم كه ميزان شيوع اين تبليغات هنوز بسيار پايين است. 11 دسته به شرح زير بودند:

پوشاك
اتومبيل
كالاهاي مصرفي
دارايي، ماليه، سرمايه گذاري
تناسب اندام
مهمان نوازي
بيمه
مجاز
پزشكي
خدمات (صفحه اصلي)
خدمات (ساير)
ما عبارات انتخاب شده اي را انتخاب كرديم كه احتمالاً نتايج بسته هاي محلي را در پي داشت و به دنبال حضور بسته هاي محلي و تبليغات محلي بوديم. ما اين جستجوها را به عنوان كاربر تلفن همراه با سامسونگ گلكسي 7 (يك انتخاب ميان رده بين iOS و تلفن Google "خالص") جمع آوري كرديم.

چرا 11 دسته؟ زمان اعتراف - در ابتدا 10 سال بود و من اين حس را داشتم كه از Darren Shaw در مورد ليست سوال كنم و فهميدم كه كلمات كليدي بيمه را كاملاً كنار گذاشته ام. ممنون ، دارن

يافتن شماره 1: من خيلي اشتباه كردم
من صادقانه خواهم بود - من از مشاهدات گاه به گاه و عدم پچ پچ در انجمن جستجو انتظار داشتم كه كمتر از 5٪ از بسته هاي محلي را با تبليغات مشاهده كنيم ، و شايد حتي در دامنه 1٪ نيز باشيم.

در مجموعه داده هاي ما ، تقريباً 35٪ SERP ها با بسته هاي محلي تبليغات داشتند.
در سراسر دسته بندي هاي صنعت ، شيوع تبليغات بسته به طرز وحشيانه اي ، از 10٪ تا 64٪:



براي 110 عبارت كليدي كليدي در مطالعه ما ، حضور تبليغات محلي از 0٪ تا 96٪ متغير است. در اينجا كلمات كليدي با> = 90٪ شيوع آگهي بسته محلي:

"بيمه اتومبيل" (90٪)
"فروشگاه شيشه اتومبيل" (91٪)
"وكيل ورشكستگي" (91٪)
"ذخيره سازي" (92٪)
"تغيير روغن" (95٪)
"فروش تشك" (95٪)
"وكيل صدمه شخصي" (96٪)
بين حضور آگهي هاي بسته بندي و اندازه شهر هيچ ارتباط معني داري وجود ندارد. از آنجا كه مطالعه ما به جمعيت 100 شهر برتر ايالات متحده محدود شده بود ، اين ممكن است به دليل محدوديت داده محدود باشد.

يافتن شماره 2: يكي شماره جادويي است
هر بسته محلي با تبليغات در مطالعه ما يك و فقط يك تبليغ داشت. اين آگهي علاوه بر ليست هاي معمولي بسته ظاهر مي شود. در مجموعه داده هاي ما ، 99.7٪ از بسته هاي محلي داراي سه ليست منظم / ارگانيك بودند و بقيه داراي دو ليست بودند (كه مي تواند با يا بدون تبليغات اتفاق بيفتد).

يافتن شماره 3: بسته هاي تبليغاتي در Google بارگيري مي شود
عليرغم ظاهر آنها ، تبليغات آموزش سئو بسته هاي محلي بيشتر از نتايج معمولي بسته محلي نسبت به تبليغات AdWords است ، به اين ترتيب كه مستقيماً به يك صفحه محلي وصل مي شوند (نتيجه غني گوگل). در تلفن پيكسل من ، آگهي Jiffy Lube در ابتداي اين پست به اين نتيجه پيوند مي زند:



اين يك ناهنجاري نيست: 100٪ از 3،768 آگهي بسته محلي در مطالعه ما به Google مرتبط است. اين يك روند طولاني از نتايج بسته محلي است كه به نهادهاي Google پيوند مي يابد ، از جمله ناپديد شدن تدريجي پيوند "وب سايت" در بسته محلي.

نتيجه گيري: وقت آن است كه جدي شود
اگر در يك عمودي محلي رقابتي هستيد ، وقت آن است كه تبليغات بسته محلي را جدي بگيريد. بازديد كنندگان شما احتمالاً بيشتر از آنچه متوجه مي شويد ، آنها را مي بينند. در حال حاضر ، تبليغات محلي محلي يك افزونه AdWords است و شما را براي تنظيم برنامه هاي افزودني مكان نياز داريد.

همچنين مهمتر از هميشه گرفتن ليست Google My Business به ترتيب و اطمينان از به روز بودن همه اطلاعات شما است. ممكن است از دست دادن كليك مستقيم به وب سايت شما نااميد كننده باشد ، اما يك صفحه اصلي تجاري محلي مي تواند تماس هاي تلفني ، ترافيك پياده را هدايت كند و اطلاعات ارزشمندي را به مشتريان بالقوه ارائه دهد.

مانند هر تغيير Google ، ما در نهايت بايد آن را كنار بگذاريم كه آيا دوست داريم يا دوست نداريم و انتخاب هاي سخت را انجام دهيم. با بيش از يك سوم بسته هاي محلي در كلمات كليدي رقابتي در مجموعه داده هاي ما كه تبليغات را نشان مي دهد ، وقت آن رسيده كه سر خود را از ماسه بيرون بياوريد و جدي بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.