یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

چگونه اهداف SEO هوشمند را براي تيم / آژانس / پروژه خود تعيين مي كنيد؟ - جمعه وايت برد

۱۰۳ بازديد

چگونه اهداف SEO هوشمند را براي تيم / آژانس / پروژه خود تعيين مي كنيد؟ - جمعه وايت برد

 

آيا مطمئن هستيد كه اهداف فعلي SEO شما بهترين مناسب براي سازمان شما است؟ اين بسيار مهم است كه آنها هم به اهداف شركت شما و هم در اهداف بازاريابي شما گره خورده و همچنين معيارهاي خاص و قابل اندازه گيري را ارائه دهند كه مي توانيد براي بهبود كار كنيد. در اين نسخه از وايت برد جمعه ، رند به تشريح چگونگي تعيين اهداف مناسب آموزش سئو براي تيم خود مي پردازد و دو نمونه از اينكه چگونه مشاغل مختلف ممكن است فقط به همين كار ادامه دهند ، به اشتراك مي گذارد.

 

تنظيم اهداف هوشمند جستجوگرها براي تيم ، آژانس يا پروژه خود

 

براي باز كردن نسخه با وضوح بالا در يك برگه جديد ، روي تصوير تخته سفيد كليك كنيد!

 

رونويسي فيلم

 

هودي ، طرفداران موز ، و از انتشار جمعه ديگري از Whiteboard جمعه استقبال مي كنند. اين هفته ما در مورد اهداف سئو ، چگونگي تنظيم موارد هوشمند ، چگونگي هوشمندترين سئو ، چگونگي سنجش پيشرفت خود در مقابل آنها ، چگونگي تقويت اين اهداف در بقيه سازمان خود صحبت مي كنيم تا مردم واقعاً به سئو بپردازند. .

 

اين يك چالش بزرگ است. بنابراين بسياري از افراد كه من در اين زمينه با آنها صحبت كرده ام ، اساساً گفته اند: "من دقيقاً مطمئن نيستم كه چگونه براي تيم SEO ما كه اهداف مناسبي هستند ، تعيين كنيم." من فكر مي كنم هنگامي كه گوگل داده هاي سطح كلمه كليدي را براي مراجعه به سئو حذف كرد ، يك مشكل بخصوص آسيب پذير است.

 

بنابراين ، از جستجوي پرداخت شده ، مي توانيد مشاهده كنيد كه اين كليك بر روي اين كليد واژه بوده است و به اين صفحه ترافيك ارسال مي شود و سپس نحوه عملكرد پس از آن آورده شده است. در جستجوي ارگانيك ، ديگر نمي توانيد اين كار را انجام دهيد. شما چند سال ديگر نتوانستيد اين كار را انجام دهيد. به همين دليل ، اثبات بازده سرمايه گذاري براي سئو بسيار چالش برانگيز بوده است. جمعه Whiteboard جمعه در مورد اثبات ROI صحبت خواهيم كرد. اما بياييد در اينجا به چگونگي دستيابي به اهداف SEO هوشمند كه در واقع قابل اندازه گيري ، قابل رديابي هستند و با هوشمندي با اهداف مشاغل ، سازمان مربوط مي شويد ، توجه كنيم.

از كجا شروع كنيم:

 

بنابراين اولين مورد ، اولين مشكلي كه من مي بينم اين است كه افراد زيادي از اينجا شروع مي شوند ، كه به نظر يك ايده منطقي است ، اما در واقع يك ايده وحشتناك است. با اهداف SEO خود شروع نكنيد. هنگامي كه تيم SEO شما جمع مي شوند يا وقتي با مشاوران و نمايندگان خود جمع مي شوند ، آژانس خود را از اهداف اهداف سئو شروع نكنيد.

 

    با اهداف شركت شروع كنيد. اين همان كاري است كه شركت ما در تلاش است اين سه ماه يا امسال يا اين ماه را انجام دهد.

    اهداف بازاريابي از آنجا به اينجا برويد كه چگونه بازاريابي به اهداف شركت كمك مي كند. بنابراين اگر شركت هدف افزايش فروش داشته باشد ، كار بازاريابي چيست؟ آيا شغل بازاريابي قيف تبديل را بهبود مي بخشد؟ آيا ترافيك بيشتري به بالاي قيف مي رسد؟ آيا بازگرداندن ترافيك بيشتري كه قبلاً در سايت بوده است اما نياز به كسب درآمد دارد؟ اين اهداف بازاريابي بايد مستقيماً با اهداف شركت گره خورده باشد تا هركسي و هركس در سازمان بتوانند به وضوح ببينند ، "اين است كه چرا بازاريابي كارهايي را كه انجام مي دهد انجام مي دهد."

    اهداف جستجوگرها در مرحله بعدي ، چگونگي مشاركت SEO در اين اهداف بازاريابي آورده شده است. بنابراين اگر هدف حول و حوش باشد ، همانطور كه اشاره كرديم ، افزايش ترافيك به بالاي قيف ، به عنوان مثال ، SEO مي تواند در اهداف آنها بسيار گسترده باشد. اگر مردم را به عقب برگرداند ، بايد در هدف گيري كلمات كليدي خود بسيار محدودتر شويد.

    معيارهاي خاص براي اندازه گيري و بهبود. از آن اهداف SEO مي توانيد نتيجه معيارهاي خاص را براي اندازه گيري و بهبود دريافت كنيد.

 

معيارهاي اندازه گيري هدف

 

بنابراين در اينجا ليست وجود دارد. خيلي طولاني نيست در دنياي سئو چيزهاي زيادي وجود ندارد كه بتوانيم به طور مستقيم آنها را اندازه گيري كنيم. بنابراين معيارهاي هدف قابل اندازه گيري ممكن است مواردي مانند ...

 

1. رتبه بندي. كه مي توانيم از سه طريق بسنجيم. ما مي توانيم آنها را در سطح جهاني ، ملي يا محلي اندازه بگيريم. مي توانيد تنظيم كنيد.

 

2. بازديدهاي جستجوي ارگانيك. بنابراين اين فقط ترافيك خام است كه از جستجوي ارگانيك ارسال مي شود.

 

3. همچنين مي توانيد آن را در جستجوي مارك دار در مقابل جستجوي نام تجاري جدا كنيد. اما اين بسيار چالش برانگيز تر از آن است كه با پرداخت هزينه شود ، زيرا داده هاي كليدي را نداريم. بنابراين ، ما بايد از يك مدل ضمني يا استنباطي استفاده كنيم ، جايي كه در اصل مي گوييم ، "اين صفحات احتمالاً در معرض ترافيك جستجوي مارك قرار مي گيرند ، در مقابل اين صفحات كه احتمالاً ترافيك جستجوي غير مارك را دريافت مي كنند."

 

مثال خوب اين است كه به احتمال زياد صفحه اصلي اكثر مارك ها در درجه اول ترافيك جستجوي مارك قرار مي گيرند ، در حالي كه صفحات منبع ، صفحات وبلاگ ، صفحات سبك بازاريابي محتوا ، اين موارد بيشتر بدون محدوديت در نظر گرفته مي شوند. بنابراين شما مي توانيد وزن مناسب آن ها را به عنوان مناسب مي بينيد.

 

رديابي رتبه بندي هاي شما از اهميت بسيار بالايي برخوردار است ، زيرا به اين ترتيب مي توانيد ببينيد كه كدام صفحات براي جستجوي نام تجاري در مقابل صفحات نمايش داده شده براي جستجوي بدون مارك نشان مي دهند ، و سپس مي توانيد مدل هاي بسيار خوبي از جستجوي مارك دار در مقابل بازديدهاي جستجوي نام تجاري ايجاد كنيد. صفحات فرود براي ترافيك پيش مي روند.

 

4. مالكيت SERP. بنابراين ايده هاي مربوط به شهرت خود را در نتايج جستجو مشاهده كنيد. بنابراين اين اساساً در حال جستجو در صفحه نتايج جستجو است كه براي پرس و جو داده شده ارائه مي شود و نتايج در آنجا مشاهده مي شود. ممكن است مواردي وجود داشته باشد كه شما آنها را دوست نداريد و نمي خواهيد و چيزهايي كه واقعاً مي خواهيد ، و موفقيت و شكست را مي توان مستقيم از طريق رتبه بندي در SERP سنجيد.

 

5. حجم جستجو. بنابراين براي افرادي كه در تلاش هستند تا ميل و شهرت برند خود را در وب بهبود بخشند و سعي در افزايش مقدار جستجوي مارك دار دارند ، كه يك معيار خوب است ، مي توانيد از طريق مواردي مانند Google Trends يا از طريق كمپين Google AdWords يا از طريق چيزي مانند Keyword Explorer Moz.

 

6. پيوندها و معيارهاي پيوند. بنابراين مي توانيد با گذشت زمان به رشد يا كوچك شدن پيوندها توجه كنيد. مي توانيد اندازه گيري كنيد از طريق چيزهايي مانند تعداد پيوندهاي مربوط به root ، تعداد كل پيوندها. معيارهاي اقتدار يا هرزنامه و نحوه توزيع آنها.

 

7. ترافيك ارجاع. و آخر ، اكثر كمپين هاي سئو ، به ويژه مواردي كه بر لينك ها يا بهبود رتبه ها تمركز مي كنند ، قصد دارند از طريق پيوندهايي كه ساخته شده اند ، ترافيك ارجاع نيز ارسال كنند. بنابراين مي توانيد ترافيك ارجاع را مشاهده كنيد و افراد مراجعه كننده چه هستند و آيا از صفحاتي كه در آن پيوندهايي با قصد سئو ايجاد كرده ايد آمده اند.

 

بنابراين با در نظر گرفتن تمام اين معيارها ، اين موارد بايد در اهداف SEO كه انتخاب مي كنيد ، مطابق با اهداف بازاريابي و شركت شما باشد. من مي خواستم اين موضوع را امتحان كنم و آن را توضيح دهم ، نه تنها آن را توضيح دهم ، بلكه آن را از طريق دو مثال نشان مي دهم كه در اندازه گيري آنها بسيار متفاوت است.

مثال اول

 

بنابراين ، اول ، Taft Boots ، آنها مانند ديوانه كردن من در اينستاگرام تبليغ كرده اند. ظاهراً من به چكمه هاي جديد احتياج دارم.

 

    رشد آنلاين فروش. بياييد بگوييم كه هدف اصلي شركت آنها براي سال 2018 "افزايش فروش آنلاين به مشتريان اصلي ايالات متحده است ، بنابراين جمعيت و روانشناسي آنها در حال حاضر به 30٪ رسيده است."

    50٪ از ترافيك وب سايت قيف را افزايش دهيد. بنابراين بازاريابي مي گويد: "خوب ، شما مي دانيد چه چيزي وجود دارد؟ يكسري راه براي انجام اين كار وجود دارد ، اما ما فكر مي كنيم بهترين فرصت ما براي انجام اين كار رشد قيف است ، زيرا مي توانيم ببينيم كه بالاي قيف به فروش تبديل مي شود زمان ، و ما قصد داريم تعدادي از رشد 50٪ را هدف قرار دهيم. " اين عالي است اين مي تواند به اهداف سئو بسيار قابل اندازه گيري و عملي تبديل شود.

    رشد جستجوي ارگانيك٪ 70 بازديد مي كند. ما مي توانيم بگوييم ، "خوب ، ما مي دانيم كه جستجو در مقدار 50٪ از اين رشد 50٪ كمك خواهد كرد. بنابراين كاري كه ما مي خواهيم انجام دهيم اين است كه ترافيك جستجو را 70٪ افزايش دهيم. چگونه مي خواهيم اين كار را انجام دهيم؟ ما چهار مورد داريم برنامه هاي مختلف

        A. ما قصد داريم محتواي وبلاگ خود ، كيفيت و كميت خود را افزايش دهيم.

        ب. ما قصد داريم صفحات جديد محصولات با جزئيات بيشتر و بهينه سازي بهتر جستجوهاي خوبي را ايجاد كنيم.

        ج. ما قصد داريم با چند قطعه محتواي بزرگ ، يك بخش منابع جديد ايجاد كنيم.

        D. ما قصد داريم نمايه پيوند و Domain Authority را بهبود ببخشيم . "

 

اكنون ، ممكن است بگوييد ، "يك دقيقه صبر كنيد. رند ، اين روش متداول SEO در اينجا است." بله ، اما بارها اين موضوع به طور مستقيم با اهداف بازاريابي مرتبط نيست ، كه به طور مستقيم با اهداف تجاري مرتبط نيست. اگر مي خواهيد به عنوان يك سئو موفقيت داشته باشيد ، مي خواهيد مردم را متقاعد كنيد كه در سرمايه گذاري در شما سرمايه گذاري كنند ، مي خواهيد به داشتن آن شغل يا آن مشاوره كمك كنيد ، بايد اين موارد را به هم وصل كنيد.

 

از اينها ، مي توان گفت ، "باشه ، براي هر يك ، چگونه آن را اندازه مي گيريم؟" خوب...

 

    A. تعداد مطالب و بازديدها / قطعه جستجو. محتواي وبلاگ را مي توان از طريق مقدار محتوايي كه توليد مي كنيم ، بازديدهاي جستجوي كه هر يك از آن قطعه ها توليد مي كنند ، و توزيع و ميانگين آنها چيست.

    ب- رتبه بندي و ترافيك ارگانيك. يك روش عالي براي اندازه گيري صفحات محصول و اينكه آيا ما در آنجا به اهداف خود مي رسيم.

    ج - رشد لينك ، رتبه بندي و ترافيك. اين يك روش عالي براي اندازه گيري بخش منابع جديد است.

    D. لينك كردن دامنه هاي اصلي به همراه توزيع DA و توزيع Spam Score Score. اين يك روش عالي براي اندازه گيري اينكه آيا نمايه پيوند خود را در حال بهبود هستيم يا نه.

 

همه اينها ، با هدف بازديد از صفحات اساساً غير صفحه اصلي و غير برندي كه به قيف تبديل كمك مي كنند ، اين هدف بزرگ اندازه گيري مي شود. بنابراين ما يك متدولوژي براي ايجاد يك هدف و سيستم هوشمند در اينجا داريم.

مثال دو

 

مثال ديگر ، كاملاً متفاوت ، اما بياييد آن را امتحان كنيم ، زيرا فكر مي كنم افراد زيادي در اتصال به صفحات تجارت الكترونيكي ، كالاهاي غير محصول مشكل دارند. بنابراين ما قصد داريم از تئاتر Book-It استفاده كنيم. آنها يك گروه تئاتر در اينجا در منطقه سياتل هستند. آنها از فضاي زير خانه مركز سياتل به عنوان فضاي خود استفاده مي كنند. آنها اساساً كتاب ها و ادبيات محبوب را مي گيرند و آنها را به نمايشنامه تبديل مي كنند. آنها آنها را در نمايش فيلم ها تطبيق مي دهند و سپس اجراها را برپا مي كنند. خيلي خوب است ما در چند نمايش ، جرالدين و من بوده ايم و واقعاً آنها را دوست داريم.

 

بنابراين هدف آنها - من اين كار را مي كنم ، من واقعاً نمي دانم كه اين هدف آنها چيست - اما بگذاريد بگوييم كه آنها مي خواهند ...

 

    جذب تماشاگران تئاتر از خارج از منطقه سياتل شويد. بنابراين آنها به دنبال ضربه زدن به توريست ها و منتقدين هستند ، افرادي كه فقط محلي نيستند ، زيرا مي خواهند برند خود را گسترش دهند.

    دسترسي به مخاطبان در 4 جغرافياي كليدي - LA، Portland، Vancouver، Minneapolis. بنابراين آنها تصميم مي گيرند ، "شما مي دانيد چه چيزي است؟ بازاريابي مي تواند در اين چهار جغرافياي كليدي به اين امر كمك كند ، و اين جايي است كه ما مي خواهيم يكسري تلاشها را متمركز كنيم - تلاش هاي روابط عمومي ، تلاش هاي تبليغاتي ، رسانه هاي آفلاين و سئو چهار جغرافياي كليدي هستند. لس آنجلس ، پورتلند ، ونكوور و مينياپوليس. ما فكر مي كنيم كه اينها شهرهاي خوب تئاتر هستند كه مي توانند مخاطبان مناسب را جذب كنند. "

 

بنابراين ما به عنوان سئو چه مي خواهيم انجام دهيم؟ خوب ، به عنوان سئو ، ما بهتر مي دانيم كه چه چيزي در اين زمينه مطابقت دارد.

 

    ترافيك را از اين مناطق به صفحات Book-It Theatre و بررسي هاي نمايش ما هدايت كنيد. بنابراين فقط در سايت ما محتوا نيست. ما مي خواهيم مردم را به سمت منتقدين ديگر سوق دهيم و به ما فشار دهيم.

        A. بنابراين ما قصد داريم برخي از صفحات فرود زمين جغرافيايي را ايجاد كنيم ، شايد برخي از پيشنهادات ويژه براي افراد از هر يك از اين شهرها فراهم شود.

        ب. ما مي خواهيم بررسي هاي شخص ثالث را شناسايي كنيم و اميدوارم منتقدان دريافت كنند كه نظرات را بنويسند ، و ما مي خواهيم آنهايي را شناسايي كنيم و سعي كنيم تا آنها را راهنمايي كنيم.

        ج. ما قصد داريم همين كار را با پست هاي وبلاگ و منتقدان غيررسمي انجام دهيم.

        D. ما قصد داريم برخي از صفحات محتوا را در اطراف كتابهايي كه خودمان را تكميل مي كنيم ، ايجاد كنيم و اميدواريم كه بتوانيم ترافيك خود را به آنها علاقه مند كنيم ، از سراسر ايالات متحده گرفته تا صفحات ما و به اميد نمايش ما.

 

بنابراين روش هايي براي اندازه گيري هريك از اين موارد وجود دارد.

 

    الف) رتبه بندي بومي سازي شده در Moz Pro يا مجموعه اي ديگر از ابزارهاي رديابي رتبه. مي توانيد رتبه بندي هاي موضعي مخصوص جغرافيايي را تنظيم كنيد. "من مي خواهم رده بندي را در ونكوور ، بريتيش كلمبيا دنبال كنم. مي خواهم رده بندي ها را از لس آنجلس ، كاليفرنيا دنبال كنم." اين موارد ممكن است متفاوت از مواردي باشد كه در سياتل ، واشنگتن مي بينيد.

    ب. ما مي توانيم براي مراجعه به شخص ثالث ، رتبه بندي هاي محلي و بازديدهايي را از مراجعه كنندگان انجام دهيم. ما نمي توانيم بازديدهايي را كه از آن صفحات دريافت مي شود رديابي كنيم ، اما اگر آنها از تئاتر Book-It استفاده كنند و به ما پيوند دهند ، مي توانيم ببينيم ، بله ، نگاه كنيد ، مجله مينياپوليس درباره ما نوشت و آنها به ما پيوند دادند ، و ما مي توانيم ببينيم كه بررسي ها از آنجا چيست.

    ج. ما مي توانيم از طريق مراجعه به پست هاي وبلاگ شخص ثالث ، رتبه بندي ها و بازديدهاي محلي را انجام دهيم.

    D. رتبه بندي محلي و ملي ، بازديدهاي ارگانيك. براي اين صفحات محتواي Book-It ، البته ، مي توانيم رتبه هاي محلي و ملي و بازديدهاي ارگانيك خود را رديابي كنيم.

 

هر كدام از اينها و به طور كلي سهم بازديدهاي جستجو از مناطق غير سياتل ، بنابراين ما مي توانيم سياتل يا ايالت واشنگتن را در تجزيه و تحليل خود حذف كنيم و مي توانيم ببينيم: از آنجا چه ميزان ترافيك كسب كرديم؟ بيشتر از سال گذشته بود؟ چه چيزي در قيف تبديل بليت فروشي كمك مي كند؟

 

شما مي توانيد ببينيد كه ، اگر اين اهداف هوشمند را بسازيد و آنها را به درستي اندازه بگيريد و آنها را با كاري كه شركت و تيم بازاريابي سعي دارند انجام دهند ، تراز كنيد ، مي توانيد چيزي واقعاً خاص بسازيد. شما مي توانيد از بقيه تيم هاي خود درگير شويد و حتي مي توانيد ارزش سئو را حتي به افرادي نشان دهيد كه ممكن است قبلاً به آن اعتقادي نداشته باشند.

 

همه درسته ، همه نظرات و نظرات خود را در نظرات جستجو كنيد و ما هفته آينده مجدداً براي نسخه ديگري از جمعه Whiteboard مي بينيم. مراقب باش.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.